کد خبر: ۷۴۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۲
سیف خبر داد:
رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: در زمینه تحقق چشم‌انداز سی میلیاردی میان ایران و ترکیه نیز در سفرم به آنکارا بررسی‌های فنی لازم در حوزه بانکی انجام دادیم.
انجام بررسی‌های فنی در حوزه بانکی برای تحقق چشم‌انداز سی میلیاردی میان ایران و ترکیه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ولی‌الله سیف، رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر به ترکیه گفت: در تلاش هستیم در اولین فرصت تسویه نتیجه مبادلات تجاری براساس سوآپ ارزی را با طرف ترک نهایی کرده و اسناد لازم را در اولین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور که به زودی برگزارخواهد شد، به امضا رسانیم.

وی با بیان اینکه در زمینه تحقق چشم‌انداز سی میلیاردی میان ایران و ترکیه نیز در سفرم به آنکارا بررسی‌های فنی لازم در حوزه بانکی انجام دادیم، اظهار داشت: امیدواریم در راستای توسعه مبادلات بانکی میان دو کشور این هدف بزرگ میان دو کشور نیز هرچه سریع‌تر به نقطه نهایی خود برسد.

رئیس بانک مرکزی افزود: امیدواریم اسناد مورد نظر دو کشور در حوزه مالی به زودی در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه به امضا رسانده شود.

همچنین محمدابراهیم طاهریان، سفیر ایران در ترکیه تصریح کرد: سفر رییس کل بانک مرکزی ایران به ترکیه نشان از اهمیت و جدی بودن روابط دو کشور در مسیر توسعه همکاری‌های مشترک در کلیه سطوح اقتصادی به ویژه تسهیل امور بانکی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: