کد خبر: ۷۴۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۷۶
سازمان هواشناسی کشور از امشب و روز یکشنبه ( فردا) پدیده گرد و غبار برای برخی از مناطق جنوب غرب کشور پیش بینی کرد.
وقوع پدیده گرد وغبار در جنوب غرب کشور/ افزایش دمای هوا تا 3 روز آیندهبه سبب عبور امواج ضعیف تراز میانی، امروز بارش های پراکنده در برخی نقاط استان های واقع در زاگرس مرکزی ، البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات برخی نقاط مرکز کشور دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، روز یکشنبه این شرایط در ارتفاعات برخی نقاط استان های واقع در زاگرس مرکزی ، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات برخی نقاط مرکزی کشور پیش بینی می شود و طی سه روز آینده روند افزایشی دما در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد داشت.

سازمان هواشناسی کمینه و بیشینه دمای هوا را در تهران در روز یکشنبه ( فردا) 14 و 26 درجه بالای صفر اعلام کرده و برای پایتخت در این روز آسمانی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش های پراکنده پیش بینی کرده است.

در روز دوشنبه این هفته کمینه و بیشینه دمای هوا در تهران 15 و 27 درجه بالای صفر خواهد رسید و آسمان آن نیز صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: