کد خبر: ۷۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۸۴۷
مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امشب پایان می‌یابد.
امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دکتری و ارشد دانشگاه آزاد
داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا ساعت 24 امروز فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و داوطلبان ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند. 

به گزارش خبرداغ  به نقل از ایسنا،‌ تمام داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی 1396 شرکت کرده، دعوت به مصاحبه شده و در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند، می‌توانند واحدهای دانشگاهی مجری رشته گرایشی را که در مصاحبه آن شرکت کرده‌اند، در استان محل انجام فرآیند مصاحبه انتخاب کنند.

لازم به ذکر است،‌ داوطلبان برای این منظور می‌توانند از راهنمای موجود در سامانه به منظور اطلاع از رشته/محل‌هایی که مجاز به انتخاب آنها هستند، بهره‌برداری کنند. داوطلبان در این مرحله از تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته/محل از میان 1378 رشته/محل ارائه‌شده خواهند بود.

همچنین تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد 96 که مطابق کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند متناسب با کد رشته امتحانی که درآن شرکت کرده‌اند، به انتخاب حداکثر 100 رشته محل دانشگاهی از میان 6588 رشته/محل ارائه‌شده اقدام کنند. امکان ویرایش رشته/محل‌های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت‌نام برای داوطلبان فراهم است.

اسامی پذیرفته‌شدگان هفته سوم مهر ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند بعد از اعلام نتایج مطابق زمان‌بندی اعلام شده جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی 96 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 10 روز سه‌شنبه، 11 مهر ماه جاری آغاز شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: