کد خبر: ۷۴۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۳۲۹
مشاور رییس دانشگاه تهران خبرداد؛
مشاور عالی رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه مراسم آغاز سال تحصیلی سال جدید با حضور رییس جمهور 15 مهرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود گفت: در این مراسم از رتبه‌های برتر کنکور سراسری 96 نیز تقدیر خواهد شد.
رییس جمهور 15 مهرماه به دانشگاه تهران می‌رودبه گزارش خبرداغ،دکتر خضری در گفتگو با ایسنا اعلام این مطلب به تشریح جزئیات آغاز مراسم سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها پرداخت و افزود: این مراسم شنبه آینده 15 مهرماه جاری با حضور رییس جمهور وزرای علوم و بهداشت ، روسای دانشگاه‌ها، و دانشجویان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها روسای دانشگاه‌ تهران و علوم پزشکی تهران، سرپرست وزارت علوم، وزیر بهداشت، یک از اساتید، یک دانشجو و در نهایت رییس جمهور سخنرانی خواهند کرد.

مشاور رییس دانشگاه تهران همچنین خاطر نشان کرد: در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییس جمهور و وزرای بهداشت و علوم از برگزیدگان از رتبه‌های برتر آزمون دانشگاه‌ها تقدیر خواهد شد.

دکتر خضری در پایان اظهار کرد: ساعت آغاز و سایر جزئیات برگزای این مراسم هنوز به طور کامل مشخص نشده و در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
واقعا باعث تاسف است که جایگاه وزارت علوم و دانشگاهها توسط رئیس جمهور نادیده گرفته میشه. با اینحال ایشان روی رفتن به دانشگاه رو دارند!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: