کد خبر: ۷۴۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۴۳
دهه اول مهر سپری شد و به نظر نمی‌رسد دولت به این زودی‌ قصد داشته باشد سود این سهام را بعد از ده سال به مردم پرداخت کند.
خبری از سود سهام عدالت نیستهمین چند روز پیش بود که جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی‌سازی وعده داد که تا پایان هفته گذشته(هفته اول مهرماه) مرحله اول سود سهام عدالت را به حساب مشمولان واریز کند، اما حتی این هفته هم سپری شد و خبری از پرداخت سود سهام عدالت به مردم نیست.

به گزارش خبرداغ، از سوی دیگر، هستند عده‌ زیادی که مشمول دریافت سهام عدالت در ده سال گذشته تاکنون نشده‌اند و به این امید هستند که دولت با پرداخت مرحله اول سود سهام، زمینه‌ساز ثبت‌نام های جدید شود؛ اما به نظر هم نمی رسد که در این رابطه هم خبری باشد و دولت قصد داشته باشد که به این زودی، ثبت نام جدیدی برای دریافت سود سهام عدالت داشته باشد.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی، ۲۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سود سهام عدالت مشمولان را تا پایان شهریورماه واریز خواهد کرد؛ وعده‌ای که محقق نشده است و مردم بسیاری را چشم انتظار گذاشت است.

وی اعلام کرده بود که مرحله اول سود سهام عدالت بین ۶۵ تا ۱۵۰ هزار تومان تا پایان نیمه اول سال جاری پرداخت خواهد شد؛ اما امروز که یازده روز از مهرماه هم گذشته است، هنوز اطلاعیه رسمی سازمان خصوصی سازی برای واریز سود سهام عدالت اعلام نشده است. به خصوص اینکه هفته گذشته جعفر سبحانی، مشاور این سازمان وعده پرداخت در پایان هفته قبل و پیش از تعطیلات تاسوعا و عاشورا را داده بود.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: