کد خبر: ۷۴۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۳۴۸
رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا به دعوت فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ایران برای بازدید از فعالیت های ورزشی این بیماران به تهران سفر می کند.
سفر رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا به تهران با دعوت فاطمه هاشمی
به گزارش خبرداغ به نقل  از فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا درحاشیه سفر فاطمه هاشمی در جریان بیست و یکمین دوره رقابت های جهانی پیوند اعضا درمالاگا اسپانیا که اوایل تیرماه انجام شد، از کریس توماس رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا برای بازدید از امکانات و فعالیت های ایران در حوزه ورزشی دعوت کرد که مورد قبول این مسئول قرار گرفت.
کریس هفته آینده همزمان با برگزاری بازی های کشوری پیوند اعضا در کیش و رقابت های بیماران دیابتی در اصفهان به ایران سفر می کند و از نزدیک در جریان این رقابت ها و شرایط ورزشی این رشته در کشور قرار می گیرد.
توماس در این سفر از فعالیت های ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در ایران بازدید می کند و همچنین روند توسعه ورزش افراد پیوند اعضا در آسیا را مورد برسی قرار خواهد داد.
از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای رئیس فدراسیون جهانی ورزش پیوند اعضا ملاقات با مسئولان ورزش کشور است.
کاروان ورزشی ایران در بیست و یکمین دوره رقابت های جهانی پیوند اعضا در مالاگا اسپانیا با 49 مدال (17 طلا ، 18 نقره و 14 برنز ) کسب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: