کد خبر: ۷۳۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۴۵۵
بازیکن پیشین شیاطین سرخ می‌گوید منچستریونایتد تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال هلندی تیمی شکست‌پذیر بود.
انتقاد یانوزای از منچستریونایتدِ فن‌خالبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، عدنان یانوزای که بین سال‌های 2013 تا 2017 در منچستریونایتد عضویت داشت و پس از دو فصل قرضی بازی کردن در تیم‌های بوروسیا دورتموند و ساندرلند در این تابستان با امضای قراردادی پنج ساله راهی رئال سوسیه‌داد شد، می‌گوید منچستریونایتد زیرنظر لوئیز فن‌خال تیمی شکننده‌تر بود.

بال بلژیکی سوسیه‌داد در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: در منچستریونایتدِ تحت‌هدایت سرالکس فرگوسن تمرینات پرفشار بود و بازیکنان حتی در تمرینات هم به دنبال پیروزی بودند. اما با آمدن لوئیز فن‌خال اوضاع تغییر کرد.

وی ادامه داد: دیگر شاهد آن منچستریونایتدی نبودیم که عادت به دیدن بردهایش و کسب عناوین قهرمانی‌اش داشتیم و تیم‌ها از رویارویی با آن در اولدترافورد هراس داشتند. در واقع چنین حسی داشتم که تیم‌هایی که به اولدترافورد می‌آمدند و با خود می‌گفتند که می‌توانیم به سادگی آنها (من‌یونایتد) را شکست دهیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: