کد خبر: ۷۳۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۴
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه درباره بیمه نوین بانک کشاورزی توضیح داد: استان کرمانشاه به همراه سه استان ایلام،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به عنوان پایلوت برای پرداخت غرامت بر اساس شاخص عملکرد یا بیمه نوین قرار گرفته است ،که از ابتدای سال زراعی جدید که از اول مهر ماه آغاز شده به صورت آزمایشی در این استان ها عملیاتی می شود.
بیمه نوین کشاورزی در شعب بانک کشاورزی کرمانشاه، ایلام،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی انجام می شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی ،مراد علیمردانی با بیان این مطلب گفت: در بیمه نامه های نوین، بر خلاف گذشته که پرداخت غرامت بر اساس هزینه های تولید محاسبه می گردید مبنای پرداخت غرامت، درصدی از درآمد تولید می باشد. این نوع بیمه دارای شفافیت زیادی بوده و پرداخت غرامت به واقعیت، بسیار نزدیک تر است و کشاورز می تواند بر اساس میزان محصولات تولیدی و درآمدزایی خود، محصولاتش را بیمه و در زمان وقوع خسارت، غرامت مناسبی را دریافت کند.

وی افزود: بیمه نوین کشاورزی دارای شفافیت زیادی بوده و پرداخت غرامت به واقعیت، بسیار نزدیک تر است و کشاورز می تواند بر اساس میزان محصولات تولیدی و درآمدزایی خود، محصولات اش را بیمه و در زمان وقوع خسارت، غرامت مناسبی دریافت کند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه به سیاست های حمایتی این بانک در بخش بیمه محصولات کشاورزی و دامی، در سال های زراعی(94-95) اشاره و تصریح کرد: 64 میلیون و762 هزار ریال غرامت در بخش های مختلف کشاورزی از جمله محصولات باغی، دام ،طیور و آبزیان پرداخت شده است.

به گفته این مسوول در سال زراعی جاری تاکنون مبلغ 48 میلیون و 48  هزار ریال غرامت پرداخت شده است و مابقی غرامت ها تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

مراد علیمردانی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با داشتن پتانسیل کشاورزی و دامپروری، یکی از استان های حساس و با اهمیت در این زمینه محسوب می شود گفت: در سال زراعی ٩٥ و 96 عملکرد مطلوب و قابل قبولی را در طرح های دامپروری و گلخانه ای استان داشته باعث ایجاد اشتغال زایی در کرمانشاه شده است.

 وی با بیان اینکه  به 27 هکتار گلخانه تسهیلات از صندوق توسعه ملی به ارزش 52 میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت:پیش بینی می کنیم امسال 10 هزار میلیار ریال تسهیلات پرداخت کنیم و طبق آخرین آمار تا پایان شهریور ماه 2 هزار و 800 میلیارد ریال از این مجموع پراخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به این که سال گذشته بیش از 6 هزار میلیارد ریال در بخش های زراعت و دام پروری به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت شده ادامه داد: ٥٧٠٠ فقره پرونده مطالبات در سال 95 به مبلغ ١٩٢ میلیارد ریال مختومه و تعیین تکلیف کرده ایم  و در سال ٩٦ ،مبلغ ١٤٦ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، که تا 27 شهریور ماه امسال ٣١٢٤ فقره پرونده به مبلغ ٩٢ میلیارد ریال از محل این قانون مختومه و تعیین تکلیف شده است.

علیمردانی به خرید تضمینی گندم با عاملیت بانک کشاورزی در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: سال گذشته 1 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده و با توجه به بارندگی های کمی که در سال زراعی پارسال داشتیم پیش بینی می کنیم تا پایان فصل  750 هزار تن گندم خریداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از مطالبات گندم کاران کرمانشاهی پرداخت شده است اظهار داشت: 480 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان مانده و 606 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج سخن گفت و تشریح کرد: براساس سیاست های بانک کشاورزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، تاکنون 4 هزار و 452  نفر برای دریافت ٤٥٤٠٠٠ میلیون ریال از سوی بانک مرکزی به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

علیمردانی افزود: تا پایان شهریور 27 هزار و53 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ٢٨١ میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه پرداخت شده و مابقی نیز در دست اقدام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: