کد خبر: ۷۳۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۴۴۹
لاریجانی در ابتدای نشست علنی مجلس مطرح کرد؛
رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهت شناسایی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای رفع مشکلات این وزارتخانه خبر داد.
لزوم تشکیل جلسه غیرعلنی مجلس درباره مسائل آموزشی/ بررسی مشکلات آموزش و پرورش در کمیته مشترک دولت و مجلس

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که پس از اتمام جلسه غیرعلنی یک ساعت و نیمه با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد، اعلام کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید لازم بود با حضور وزیر وزارتخانه آموزش و پرورش، مشکلات این وزارتخانه را مورد بررسی قرار دهیم که این مهم در ابعاد مختلف به انجام رسید.

رییس قوه مقننه همچنین از تشکیل کمیته‌ای متشکل از وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به‌منظور بررسی و پیگیری مشکلات وزارت آموزش و پرورش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این کمیته بتواند در مسیر حل مشکلات راهگشا باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: