کد خبر: ۷۳۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۸
مولاوردی:
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: قول می‌دهم پیگیری‌های لازم را برای طرح کودکان و زنان انجام دهم. نامه‌ای را با امضا ابتکار و جنیدی به مجلس فرستادیم تا زودتر طرح‌های مربوطه انجام شود.
پیگیری‌های لازم را برای طرح کودکان و زنان انجام می‌دهم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شهیندخت مولاوردی در نشست بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان گفت: من همیشه پیگر دغدغه‌ها کودکان کار و خیابان بودم؛ متوجه‌ام که در سمن‌هایی که برای مشکلات کودکان تشکیل می‌شود تلاش دارید صدای کسانی باشید که صدایشان به جایی نمی‌رسد.  

وی ادامه داد: کارتان بسیار ارجمند است. رابط و حلقه واسط دولت و مردم هستید و سعی مى‌کنید رابطه میان آن ها را حفظ کنید.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به رایزنی‌‌های خود اظهار داشت: با ربیعی، وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی صحبت کرده‌ام و قرار است جلسه‌ای بگذارند که منم حضور داشته باشم. جلسه‌ای هم با رئیس بهزیستی خواهم داشت. یازده دستگاه در سال ٨٤ وظیفه پیدا کردند درباره این موضوع کار کنند.

مولاوردی افزود: بهزیستی ادعا می‌کند تنها سازمانی است که کارش را انجام داده و مابقی شانه‌خالی کردند. از بهزیستی به من گفتند در حال تدوین آیین‌نامه و بسته‌ای با دستگاه‌های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه از مرداد ماه برنامه همکاری بیشتر با سمن‌ها را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: اما ناگهان متوجه می‌شوند قرارگاه اجتماعی ایجاد و تصمیم اکثریت بر آن شده تا همچین طرحی را دستورکار خود قرار دهند. بهزیستی هم این طرح را برای کم‌شدن آسیب کودکان  قبول کرده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: قول می‌دهم پیگیری‌های لازم را برای طرح کودکان و زنان انجام دهم. نامه‌ای را با امضا ابتکار و جنیدی به مجلس فرستادیم تا زودتر طرح‌های مربوطه انجام شود.

مولاوردی با بیان اینکه این حساسیت‌ها و اعتراضات قطعا به گوش مسئولان می‌رسد، خاطرنشان کرد: هیچ تعصبی وجود ندارد حتما پیگیر این موضوعات هستم و در جلسه چهارشنبه مراتب اعتراضات به این طرح را به هیات دولت اعلام می‌کنم. فکر نکنید خوشحالیم همه عصبانی هستیم. علت اصلی و اینکه ریشه‌ها کجاست را می‌دانیم و دنبالش هستیم. پیشنهاد توقف طرح جمع‌آوری کودکان را خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: