کد خبر: ۷۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۹۴
مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسين (ع) با حضور مديران و کارکنان ادارات مرکزي در محل نمازخانه بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در بانک قرض الحسنه مهر ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، زیارت عاشورا از امام محمد باقر(ع) به یکى از اصحابش به نام «علقمة بن محمد حضرى» آموزش داده شده است و درباره محاسن آن روايات فراواني وجود دارد.
ایجاد پیوند معنوى با خاندان عصمت و تشدید علاقه و محبت به آنان، پیدايش روحيه ظلم ستيزى در زائر، دورى جستن از خط انحراف‏، الهام گرفتن، درس آموختن و الگو قرار دادن اسوه‏هاى هدايت‏، ترويج روحيه شهادت‏ طلبى و ايثار و فداکارى در راه خدا و احياى مکتب و راه و هدف خاندان عصمت‏ از جمله آثار سازنده فردى و اجتماعى زيارت عاشورا مي باشد.
شایان ذکر است همه روزه طی ایام دهه اول محرم، مراسم پر فیض زيارت عاشورا با حضور مديران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهرايران در محل نمازخانه ساختمان ادارات مركزي و مديريت شعب ساير استان ها برگزار مي گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: