کد خبر: ۷۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
سرمربی آرژانتینی الهلال می‌گوید شاگردانش برای تقابل با تیم تحت‌هدایت برانکو ایوانکوویچ آماده هستند.
دیاز: برای تقابل با پرسپولیس آماده ایمبه گزارش خبرداغ ، رامون دیاز در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش برابر پرسپولیس ایران در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی برای هر دو تیم راه یافته به این مرحله است، اما ما به لحاظ فنی و تاکتیکی آماده‌ایم.

 

وی در خصوص غیبت هافبک تیمش در این بازی اظهار داشت: نواف العابد بازیکن خیلی مهمی برای ما به شمار می‌رود. امیدوارم با صعود به فینال او را مجدداً در اختیار داشته باشیم. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای خالی العابد را پر کنند.

بازیکنان ما به خوبی برای تقابل با پرسپولیس آماده هستند و امیدواریم بازی زیبا و جالبی برای تمامی کسانی که آن را تماشا می‌کنند، باشد.

 

 بازیکنان‌مان را به لحاظ روحی و فنی به شرایط ایده‌آلی رسانده‌ایم. الهلال به چنین بازی‌هایی و بازی تحت‌فشار عادت دارد.

 

 نمی‌توانم چطور باید از مسئولان و مردم امارات بابت استقبال گرمی که از ما داشتند، تشکر کنم. همیشه از بودن در اینجا خوشحالیم، از این‌رو بهتر است که همیشه اردوهای خود را اینجا برپا کنیم.

 عاشق چنین بازی‌هایی هستم. باید از تمامی جنبه‌ها آماده باشیم و نباید از مسیر بازی همیشگی خود دور شویم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: