کد خبر: ۷۳۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۰
میرزاده خبر داد؛
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با توجه به اتمام مهلت قانونی بررسی‌ها خبر داد.
گزارش تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود/ احتمال قرائت گزارش در صحن یا تمدید ۳ ماهه مهلت بررسی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، میرحمایت میرزاده  با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات به‌منظور تصمیم‌گیری نهایی درمورد طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: باتوجه به این‌که بیش از ۲۰ سال از فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و شرکت‌های متعددی را نیز دربرمی‌گیرد و عملاً نمی‌توان همه ابعاد این مسئله را بررسی کرد، قرار شد نتیجه جمع‌بندی‌ها را در اختیار هیات رییسه قرار دهیم.

وی با تاکید بر این‌که مهلت قانونی انجام تحقیق و تفحص به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: بنابر قانون ۶ ماه فرصت برای بررسی ابعاد مسئله و انجام تحقیق و تفحص فرصت داشتیم که این مهلت به اتمام رسید و ۳ ماه نیز فرصت مجدد درخواست کرده و هم‌اکنون با توجه به سپری شدن ۹ ماه از زمان آغاز به کار هیات تحقیق و تفحص، عملاً فرصت دیگری باقی نمانده است، تصمیم گرفتیم جمع‌بندی آن‌چه تاکنون مورد بررسی قرار گرفته را در اختیار هیات رییسه مجلس قرار دهیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بر این اساس بنابر نظر هیات رییسه اقدام خواهیم کرد که یا مهلت انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ۳ ماه دیگر نیز تمدید خواهد شد یا در غیر این صورت هر آن‌چه تاکنون به‌دست آمده، در گزارشی برای قرائت در صحن جمع‌بندی شده و نهایتاً درصورت لزوم این گزارش در صحن قرائت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: