کد خبر: ۷۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد؛
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقطه قوت استان کهگیلویه و بویر احمد منابع طبیعی و جنگل‌های آن است و تمام مردم و مسئولان استان باید در حراست و حفاظت از آن کوشا باشند.
بسیج و نیروی انتظامی در مهار آتش‌سوزی‌های منابع طبیعی استان همکاری خوبی کرده‌اند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهرداد کرمی اظهار کرد: بر اساس بند ب ماده ۴۷ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، موقع‌ آتش‌سوزی‌ در جنگل‌ها تمامی مأمورین‌ دولتی‌ اعم‌ از لشگری‌ و کشوری‌ و شهرداری‌ها که‌ در نزدیکی‌ آن‌ محل‌ باشند در مقابل‌ تقاضای‌ مأمورین‌ جنگلبانی‌ موظفند با تمامی وسایل‌ ممکن‌ دولتی‌ و شهرداری‌ که‌ در اختیار دارند در خاموش کردن آتش کمک‌ کنند.

وی گفت: مأمورین‌ کشوری‌ و شهرداری‌ که‌ در ایفای‌ این‌ وظیفه‌ مسامحه‌ و قصور نمایند بر حسب‌ مورد طبق‌ مقررات‌ مواد ۵۸ و ۵۹ قانون‌ استخدام‌ کشوری‌ مجازات‌ می‌شوند، در مورد مأمورین‌ لشگری‌، تعقیب‌ و مجازات‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ و قوانین‌ نظامی‌ خواهد بود.

دادستان مرکز استان تأکید کرد: منابع طبیعی درباره تخلفات سازمان‌هایی که تاکنون در هنگام وقوع برخی آتش سوزی ها در مهار آن همکاری نکرده‌اند گزارش بنویسد تا در این زمینه برخورد قانونی کنیم.

کرمی در پایان گفت: خوشبختانه نیروهای مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در مهار آتش همکاری کرده اند و این همکاری می تواند الگویی برای دیگر ادارات باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: