کد خبر: ۷۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۳۷۳
نماینده به اضافه 80 کیلوگرم تکواندوی ایران در گرندپری مراکش هم ناکام ماند تا سریال شکست‌هایش ادامه داشته باشد.
ناکامی‌های دنباله‌دار مردانی/ اعزام به چه قیمتی؟
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، سجاد مردانی در رقابت‌های گرندپری مراکش در دو دیدار ابتدایی مقابل هوگوپوشان بی نام و نشان نروژ و کرواسی به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد.او در این مرحله «ماهاما چو» از بریتانیا را پیش رو داشت که با نتیجه 23 بر 17 مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. مردانی پیش از این هم در رقابت‌های جهانی کره جنوبی مقابل این هوگوپوش بریتانیایی با نتیجه سنگین شکست خورده بود.

تکواندوکار وزن به اضافه 80 کیلوگرم کشورمان بعد از مصدومیتی که پیش از بازی‌های المپیک برایش بوجود آمد، هیچ گاه آن سجاد همیشگی نشد و در میادین محتلف بین المللی با انواع و اقسام شکست‌ها مواجه شد اما باز هم پای ثابت تمام سفرها است!

مردانی که روزی یکی از بهترین هوگوپوشان جهان بود این روزها به دلیل بی رقیب بودن در کشورمان در تمام اعزام‌ها حضور دارد و در بهترین حالت در دور سوم با شیاپ چانگ آن رقابتها خداحافظی می‌کند.

شاید بهتر باشد کادرفنی تیم ملی تکواندو که تاکید خاصی روی مسائل انضباطی دارد، حساسیت ویژه‌ای هم برای مباحث فنی داشته باشد و اولویت‌هایش برای اعزام‌ها را مشخص کند تا برخی ملی‌پوشان خاص در تمام سفرها حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: