کد خبر: ۷۳۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نقش مرجعیت در مبارزه با تروریسم گفت: اگر مردم عراق به فتوای مرجعیت عمل نمی کردند داعش، کربلا و بصره و کویت و سعودی را هم اشغال می کرد.
سیدحسن نصرالله: به گفته ترامپ داعش را آمریکا ساخته استنصرالله شنبه شب در سخنرانی که به صورت ویدیو کنفرانس برای حاضران در مراسم شب سوم محرم در مجمع سیدالشهداء در حومه جنوبی بیروت پخش می شد با بیان این مطلب افزود: به لطف این پایبندی به مرجعیت و جانفشانی ها، اسلام و مرقدهای شریف باقی ماند و تکثر در جوامع ما حفظ شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، وی درباره نقش آمریکا در حمایت از تروریسم در منطقه گفت: ترامپ از یک سال پیش می گوید که داعش را آمریکا ساخته است و شما سال هاست که می دانید که این کشور به داعش کمک مالی و تسلیحاتی می کند.

نصرالله یادآور شد: از روزهای نخست جنگ در سوریه ما در برابر حمله تکفیری هایی قرار گرفتیم که از مناطق مختلف دنیا به سوریه و عراق آمده بودند.

وی تاکید کرد: اگر مردم سوریه و عراق و ایران فرزندانشان را (در مبارزه با تروریسم) از دست نمی دادند، همه کشته می شدند و نوامیس مردم به اسارت برده می شدند.

به گفته نصرالله اگر مردان مقاومت در برابر اسرائیل نمی ایستادند دشمن اسرائیلی شهرک‌های صهیونیستی را در لبنان ایجاد می ‌کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگر سخنانش از سکوت برخی مقام های کشورهای عربی در سازمان ملل نسبت به سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: