کد خبر: ۷۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۶۷۸
فال روزانه یکشنبه 2 مهر 1396
متولد فروردین : قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

متولد اردیبهشت : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

متولد خرداد : ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

متولد تیر
: ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

متولد مرداد : ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از "شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.

متولد شهریور
: امروز شما به اینکه جمله "همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

متولد مهر : ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌کند و بعدا درهم می‌شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده‌اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

متولد آبان : شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

متولد آذر
: شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در روزه‌های آتی همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

متولد دی
: عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

متولد بهمن
: امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

متولد اسفند
: امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: