کد خبر: ۷۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۶۴۲
دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل در رابطه با قتل‌عام 600 نفر، اقدام به گرفتن سلفی‌های تمسخرآمیز کرد.
حرکت ناشیانه دختر رئیس جمهور آذربایجان در هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. الهام علی‌اف برای ایراد سخنرانی درباره نسل‌کشی 600 نفر در جنگ خونین قره‌باغ در سال 1992 در جایگاه مخصوص قرار گرفت اما لیلا 33 ساله، بدون آنکه توجهی به پخش زنده این سخنرانی داشته باشد، تنها دو دقیقه پس از آغاز سخنرانی پدرش، دوربین سلفی تلفن همراهش را روشن کرد و عکس‌هایی با ژست‌های عجیب و غریب گرفت.

این حرکت دختر رئیس جمهور از نگاه تیز دوربین‌ها پنهان نماند و بلافاصله پس از انتشار صحنه‌هایی از آن، کاربران فضای مجازی با دست به دست کردن این تصاویر از او انتقاد کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه تصاویر و ویدئویی از سلفی‌های این دختر جوان را مشاهده می‌کنید. 

سلفی جنجالی دختر رئیس جمهور در سازمان ملل +عکس

سلفی جنجالی دختر رئیس جمهور در سازمان ملل +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: