کد خبر: ۷۳۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۳
سایت «المانیتور» با انتشار گزارشی اشاره می کند که پیش بینی می شود پس از تصویب تحریم های اخیر امریکا علیه روسیه و ایران دو کشور به سوی یکدیگر نزدیک تر شوند. مسکو و تهران در حال نزدیکی به یکدیگر برای پایان دادن به جنگ داخلی در سوریه هستند و ممکن است همکاری های شان در زمینه های دیگر نیز تقویت شوند به خصوص پس از تصویب طرح مقابله با مخالفان امریکا از طریق تحریم از سوی کنگره.
تحریم های امریکا مسکو و تهران را به یکدیگر نزدیک می کنند اما تا چه اندازه ای؟المانیتور اشاره می کند که روسیه سالهاست که قصد دارد از تهران که سابقه تحت تحریم امریکا قرار گرفتن را داشته است تجربیات مثبتی کسب کند با این حال، نتیجه ارزیابی مقام های روس این بوده است که شرایط سیاسی، ژئوپولیتیک و اقتصادی دو کشور بسیار متفاوت از یکدیگر بوده اند. در نتیجه، این ارزیابی ها نشان می دهند حتی اگر تجربیاتی نیز از سوی روسیه از ایران قابل اموختن باشند باید با دقت و مورد ارزیابی قرار گیرند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز، این سایت اشاره می کند که از زمان الحاق کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ میلادی سرنوشت مشترکی میان مسکو و تهران در چشم انداز تحولات سیاسی قرار گرفته است و تحریم های امریکا و اروپا شامل هر دو کشور شده بود. المانیتور اشاره می کند که ایران ثابت کرد که یک کشور می تواند تحت تحریم زندگی کند و نشان داد که می توان در آن شرایط نیز رشد تولید ناخالص داخلی را حتی در زمان رکود عمیق تجربه کرد. با این وجود، تجربه  تحریمی قبلی هدف قرار دادن پروژه های داخلی و صادرات نفت ایران بوده اند. 

این سایت اشاره می کند که نتایج ارزیابی های سال ۲۰۱۵ میلادی انستیتو انالیز استراتژیک نشان داد که احتمالا تولید ناخالص ملی روسیه با کاهشی یک تا دو درصدی در سال مواجه خواهد شد آن هم به دلیل تاثیر تحریم های غرب. روسیه اما برنامه های جایگزینی واردات را حتی پیش از بحران اوکراین اغاز کرده بود. با تحریم های تازه انگیزه روسیه برای پیدا کردن گزینه های بیش تر قوی تر از گذشته خواهد شد. 

المانیتور در ادامه این پرسش را مطرح می کند که چه اتفاقی برای پروژه های خارج از کشوری خواهد افتاد که روسیه قصد مشارکت در آن ها را دارد اما با محدودیت های ناشی از تحریم مواجه خواهد شد؟ این سایت در پاسخ می نویسد:«این محدودیت ها به آن معنی خواهند بود که شرکت های فناوری امریکایی نمی توانند محصولات خود را به پروژه های بالادستی مرتبط با قطب شمال ارائه کنند چرا که شرکت های روسی در آن ایفای نقش می کنند و بیش از ۳۳ درصد از سهم آن پروژه ها را به خود اختصاص داده اند. شرکت بزرگ نفتی دولتی روسنفت منافع زیادی در برخی از پروژه های بزرگ از جمله سولیموئس در برزیل (۴۵ درصد سهم)، پتروپریا در ونزوئلا (۴ درصد سهم) دارد. روسنفت پیش بینی می کند که تحریم ها به ضرر منافع امریکا خواهند بود. 

المانیتور اشاره می کند اگرچه تحریم ها علیه ایران و روسیه در یک اقدام واحد به تصویب رسیدند اما دلایل و اهداف این تحریم ها متفاوت بوده اند این بدان معناست که پاسخ های دولت ها نیز ممکن است تفاوت باشند فشار بر بخش انرژی روسیه ممکن است اقدامی در راستای رقابتی ناعادلانه و برای از میدان به در کردن شرکت های نفت و گاز روسی با طرح بهانه های سیاسی باشد. با این حال، امریکا می تواند دستورالعمل دیگری نیز داشته باشد اقدام علیه اصلی ترین بخش تولید درآمد روسیه که ضامن مشروعیت حکومت پوتین است. 

این سایت اشاره می کند کارشناسان روس معتقدند که اقتصاد روسیه به دلیل تاثیر تحریم های اعمال شده علیه روسیه در سال ۲۰۱۴ میلادی تحت تاثیر قرار گرفت اما بیش تر تاثیرپذیری نه به دلیل تحریم ها که به سبب کاهش قیمت نفت بود. اگرچه سه سال از اولین موج تحریم ها علیه روسیه گذشته و شهروندان روس می گویند که تاثیرات منفی آن را احساس کرده اند اما آنان معتقدند که تحریم های تازه امریکا سبب اسیب پذیری بیش تر روسیه نمی شوند. در نتیجه، روس خود باور دارند که تاثیر تحریم تحریک امیز امریکا علیه روسیه در شرایط کنونی کمتر از تحریم های شدید علیه ایران در سال ۲۰۱۲ میلادی خواهد بود. 

این سایت می نویسد:«در مورد ایران تحریم ها تلاشی از سوی امریکا برای غلبه بر ناتوانی خود در نابود کردن کامل برنامه هسته ای ایران بود. در بستری گسترده تر تحریم ها این پیام را به تهران ارسال کردند که واشنگتن هنوز سیاست های ایران در منطقه را مخرب قلمداد می کند و تلاش ترامپ برای نابودی برجام نیز در همان راستا دنبال می شد. علیرغم همه تفاوت ها طرح ادعای نقض حقوق بشر و جاه طلبی های منطقه ای و خارج از منطقه با استفاده از قدرت نظامی از سوی واشنگتن علیه تهران و کرملین وجود دارد. مسکو در حال حاضر اولین پاسخ خود را با اقدام شدید و اخراج دیپلمات های امریکا در روسیه داده است. در همان حال، مجلس ایران در حال بررسی یک لایحه است که بودجه سپاه پاسداران را به میزان قابل توجهی به مقدار ۶۰۰ میلیون دلار افزایش دهد. 

این سایت می افزاید:«به طور طبیعی ایران تاثیرات تحریم ها بر روی روسیه را رصد می کند با این حال، صداهایی از نارضایتی در اروپا شنیده می شود که امریکا را سرزنش می کنند که چرا درباره تحریم روسیه آن کشور با شرکای اروپایی اش مشورتی انجام نداد چرا که روابط تجاری اروپایی ها با مسکو را تحت تاثیر قرار می دهد. در مقابل، ایران نیز معتقد است که امریکا در حال نقض برجام است و از بازیگران اروپایی خواستار اتحاد وضعی محکم در برابر امریکا شده است. به نظر می رسد تهران در حالی که از گزینه خود استفاده می  کند منتظر واکنش های مسکو است. ایا روسیه در کنار ایران برای تقویت ظرفیت های نظامی خود خواهد ایستاد و به تعهداتش در قبال محور مقاومت پایبند خواهد ماند؟ امام جمعه شهر قم حدود دو ماه پیش از نماز جمعه از ایران، روسیه و کره شمالی خواسته بود تا پاسخی جامع و محکم به تحریم های امریکا بدهند. اما بعید به نظر می رسد مسکو از این دیدگاه ایران حمایت کند.

 مسکو تاکنون سعی کرده تا پاسخ هایش را در سطح دیپلماتیک حفظ کند این در حالیست که مقام های ایرانی ترامپ را تهدید می کنند. از جمله محمدعلی جعفری فرمانده سپاه که در ماه ژوئیه گذشته گفته بود که امریکا پیش از تحریم ها باید پایگاه خود در اطراف ایران را برچیند. علاوه بر این ماهیت متفاوت تحریم های ایران و روسیه ممکن است تهران را تحریک کند که رویکرد نظامی تری در مقایسه با روسیه در قبال امریکا در پیش گیرد این در حالیست که اولویت روسیه مقاومت اقتصادی و جست و جو برای یافتن شرکای پایدار جدید یا راه هایی برای دور زدن تحریم های اقتصادی است». 


این سایت در ادامه می نویسد:«به نظر می رسد ایران و روسیه به طور وسیعی به دنبال فرصت  فراتر از همکاری های نظامی دوجانبه هستند و اعزام نماینده های سیاس و اقتصادی  نیز در این راستا صورت می گیرند. پوتین و روحانی  در تاریخ ۱۴ اگوست درباره مسائل مشترک با یکدیگر گفت و گو کردند و از تقویت روابط در اینده نزدیک خبر دادند. هم چنین رایزنی ها درباره لغو ویزا میان دو کشور برای سفر بازرگانان بیش تر نیز انجام شده است». 

المانیتور اما اشاره می کند که اگرچه تحریم های امریکا علیه ایران و روسیه دو کشور را به یکدیگر نزدیک تر می سازد اما بعید است که بتواند تبدیل به ایجاد یک رابطه استراتژیک میان آن دو شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درسازمان های بین المللی هیچ قانونی و عدالتی وجود ندارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل هیچگونه ارزشی قانونی ندارد و فقط به خاطرحمایت از رژیم جعلی صهیونیستی و دیگرجنایتکاران مانند آمریکا وهم پیمانانش درجهان است.جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشرة درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و...! واین درحالی که مدعیان حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به کشتار و جنایات نمی کنند و مجامع بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
نمی تواند درحمایت ازحقوق بشر به اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل امید داشت.

پیشنهاد می کنم همه مسلمانان دنیا از سلاح های هسته ای کره شمالی حمایت کنند.
کره شمالی بهترین دردنیا است به خاطر که زیر بار زورگویان، جنایتکاران وخیانتکاران نمی رود و قوانین غیرقانونی سازمان های بین المللی را قبول ندارد.
برای نابودی تروریسم باید با آمریکایی ها جنایتکار مقابله کرد.
آمریکا جنایتکار خیانتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوزآمریکا حمایت می کند. ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ کاری نمی کنند. و این درحالی که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند.
و نهاد های بین المللی سکوت اختیارکرده است.

آمریکا درمدت 7 سال است با کمک مالی کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و با هماهنگی، همدستی، همکاری رژیم صهیونیستی وترکیه تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه وجهان کمک، حمایت همه جانبه می کند وهمچنان نیرادامه می دهد واین درحالی که مدعیان حقوق بشر وسازمان های به اصطلاح بین المللی ومجامع حقوق بشری درمدت 7 سال است خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به جنایات آمریکا وهم پیمانانش کاری نمی کنند. سازمان های مدعی حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.






آمریکا باید نیروهای خود را ازافغانستان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه خارج کند!
آمریکا به همراه رژیم جعلی صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تمام تروریست های سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان بوده است.
برای نابودی تروریسم بید با وهابیت مقابله کرد.
اعتراف اوباما به نقش آمریکا درپیدایش داعش.
اعتراف دیرهنگام جنایتکاردرجه یک حامی اصلی داعش مانند باراک اوباما رئیس جمهورسابق آمریکا جنایتکاراشتباه ما در تهاجم سال 2003 به عراق، داعش را به وجود آورد.
دیوان کیفری بین المللی به پرونده جنایات جنگی آمریکا وبا همدستی انگلیس حمله غیرقانون وبدون مجوز و بدون اجازه سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد به عراق درسال 2003 حمله کرده است خفه خون گرفتند وتاکنون کاری نمی کنند.
با آمریکا جنایتکار وخیانتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود وازجنایت، خیانت، ستم کردن و ازظلم کردن دست بردارد.
برجام هیچگونه تاثیردرزندگی مردم نخواهد داشت.
هیچ کشوری نمی تواند برای ملت ایران شرط وشروط تعیین کند.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
مردم ایران درخصوص برجام قانع نشدند/ دولت پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 4 سال دیگرهم درخصوص برجام کاری نخواخد کرد/ مجلس باید پیگیری کند.
نتیجه رسیدگی به برجام برای مردم ایران روشن نشد.
دولت تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
قراربود با حل مسئله هسته ای تحریم ها برداشته شود اما دشمن جنایتکاردرجه یک وشیطان بزرگ تحریم ها را بیشترکرد مجلس نمایند گان آمریکا نمی داند ودرک نمی کند برجام یک توافق بین المللی است.
مجلس نمایند گان آمریکا نمی تواند برجام نقض کند چون سخنگوی دنیا نیست.
و اما آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
مسئله را بررسی وپاسخ مناسی به اعمال تحریم های آمریکا خواهد داد.
پاسخ دندان شکنی به آمریکا می هیم.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، عراق،لبنان، منطقه خاورمیانه وجهان ومسئول جنایت های آنان هستند.

دبیرکل سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد باید را اصلاح کند.

رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما درمنطقه وجهان نخواهد داشت.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه روسیه کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه کره شمالی کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه سوریه کاملآ بی اساس است.

آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.

آمریکا شریک جنایات عربستان است.

آمریکا شریک جنایات امارات است.

آمریکا شریک جنایات بحرین است.

آمریکا شریک جنایات اردن است.

آمریکا شریک جنایات ترکیه است.

آمریکا شریک جنایات میانماراست.

آمریکا شریک جنایات تروریسم است.

آمریکا شریک جنایات القاعده است.
.
آمریکا شریک جنایات طالبان است.

آمریکا شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین است.

آمریکا شریک جنایات داعش است.

آمریکا شریک جنایات جبهه النصره است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های داعش است.

آمریکا شریک جنایات مخالفان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات ارتش آزاد سوریه است.
.
آمریکا شریک جنایات شوریشان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تکفیری ها است.

آمریکا شریک جنایات گروه های تروریستی است.

آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان نداشته است.
لشکرکشی نظامی آمریکا به منطقه خاورمیانه کمک حمایت همه جانبه ازتروریسم بوده است ونه مبارزه با تروریسم.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی اسد هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد سوریه می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 اردن است.
ورود شماره 3 اسرائیل است.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی حکومت عراق هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد عراق می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 مزرهای سوریه است.
ورود شماره 3 اردن است.
ورود شماره 4 عربستان سعودی است.
ورود شماره 5 کویت است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد باید بگوید دراین 7 سال چه کرده است. اما درهرحال این رفتار، سکوت، کوتاهی خلاف قانون بین المللی است.
مردم دنیا رفتاردوگانه شورای امنیت سازمان ملل متحد را فراموش نمی کنند
رفتارشورای امنیت سازمان ملل متحد را درمدت 7 سال است به دقت دنبال می کنیم.
شورای امنیت سازمان ملل متحد برجنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش به سوریه، عراق، یمن و... سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد اعتبارخود را ازدست داده است.
همه جنایتکاران جنگی درنوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن افغانستان و... باید محاکمه شوند.
داعش دست ساخته نظام استکباراست.
چرا زنان اروپایی برای ازدواج، به سوریه روند.
بیشترزنان زنان دختران فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند.
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
زنان اروپایی درمدت 7 سال است برای ازدواج به سوریه می روند!!
اسناد پشتیبانی آمریکا ازداعش را دراختیارداریم.
اسرائیل سازمان دهنده اصلی گروه های ترویستی درجهان است.
درحالی که این رژیم جنایتکارازابتدای تاسیس خود ترور یزم جزء سازمان دهندگان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.






آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه همچنان حامی تروریسم هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ترکیه ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ما اعتقادی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه نداریم.
داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه برای ما یکی هستند.
ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ونیز و به آمریکا به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهند وبه آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
مردم دنیا جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
برای اثبات کمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند.
آمریکا وبا همکاری عربستان درصدد ایجاد چالش درمنطقه است.
ادعای آمریکا درباره استفاده سوریه ازسلاح شیمیایی دروغ است.
سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش کاری ازدستشان برنمآید.
دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش سکوت نمی کنیم.
آمریکا به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
عربستان سعودی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
ترکیه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
چرا کسی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به عراق را محکوم نکرد؟

داعش وحشی با همدایت آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش وحشی منتب به آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکارو با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دوکشور جنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را می تواند.
نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی برهم زدن برجام دست به هرجنایتی درمنطقه خاورمیانه وجهان زده است.
برهم زدن برجام برای آمریکا و رژیم صهیونیستی گران تمام نمی شود.

آمریکا جنایتکارشریک جنایات اسرائیل جنایتکاردرمنطقه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ نوازغره است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ لبنان است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ سوریه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ عراق است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ یمن است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات مردم فلسطین است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات منطقه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل ناآرامی های منطقه وجهان است.
برخی کشورهای عربی و کشورهای غربی تحت امر آمریکا که حقوق بشر را تاکنون رعایت نمی کنند.
آمریکا وهم پیمانانش بسیارخطرناک تر از کره شمالی هستند.
رفتار و حشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش با زنان و دختران زیبای اسیر درسوریه !+ ویدئو
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
هرنظامی خارجی که وارد عراق، افغانستان وسوریه، یمن و... شود دشمن محسوب می شود.
آزمایش های موشکی کره شمالی ناقض قطعنامه های شورای امنیت نیست وهم محسوب نمی شود کاملآ قانونی بوده است.
برخی اعضای شورای درپی نجات آمریکا وگروه های تروریستی درمنطقه وجهان هستند.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
قدرت گرفتن القاعده وداعش دریمن با کمک آمریکا، انگلیس وعربستان سعودی!
قدرت گرفتن تروریسم، طالبان وداعش درافغانستان با کمک آمریکا وهم پیمانانش!
جنگ عراق،یمن سوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود.
کشورهایی اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند.
شورای امنیت سازمان ملل تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی دریمن توسط ائتلاف سعودی به رهبری آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب های انگلیسی دریمن توسط ائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب ساخت آمریکا وانگلیس برسرمردم یمن!
عربستان سعودی، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سودان، امارات و بحرین مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند و هم دست به اقدام تروریستی می زند.
نتانیاهو وحشی با حمایت آمریکا درنوارغزه ازبمب های خوشه ای استفاده کرده است.
آمریکا جنایتکارخودش بمب های فسفری درسال 2003 علیه عراق استفاده کرده است.
رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با چراغ سبزآمریکا جنایتکار برسرمردم بی دفاع و بی گناه ومظلوم و مسلمان یمن بمب خوشه ای می ریزد حقوق بشروحشی کجاست؟
عربستان سعودی درمدت 3 سال است دریمن ازبمب های خوشه های ممنوعه استفاده می کند پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار وخیانتکارکجا هستند.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن!
مردم دنیا هم شاهد جنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه هستند.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشربا شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد مذاکره و گفت گو کند.
چه کسی باورمی کند مدعیان حقوق بشر نگران حقوق بشر درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند؟
جنایات جنگی آمریکایی درافغانستان حقوق بشرکجاست؟
جنایات جنگی آمریکایی درسوریه، عراق، یمن و لیبی پس حقوق بشرکجاست؟
آمریکا جنایتکار داعش وحشی را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
عربستان با حمایت صهیونیست ها و آمریکا دریمن کشتارمی کند.
نظامیان وحشی آمریکا باید ازمنطقه خاورمیانه خارج شوند.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
تروریسم سلاح های آمریکایی دراختیاردارد
آیا درشورای امنیت سازمان ملل کسی نیست نقض آشکار حقوق یشر درمنطقه خاورمیانه توسط آمریکا وهم پیمانانش را نمی بیند.
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه وجهان، حقوق بشرکجاست؟
برهم زدن منطقه وجهان برای آمریکا وهم پیمانانش گران تمام می شود.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از 60 سال است کودکان را می کشد؟ حقوق بشرکجاست؟
خاک برسر این سازمان های بین المللی ضد مظلومان، مسلمانان وبشریت هستند بازهم آدم نمی شوند.
جنایات رژیم جنایتکارآل سعود درفاجعه منا درکشتار حجاج حقوق بشرکجاست؟
اعتراف اوباما سگ وحشی شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان به نقش آمریکا جنایتکاردر پیدایش داعش وحشی سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان؟!
اعتراف دیرهنگام حامی اصلی داعش وحشی باراک اوباما اشتباه ما در درتهاجم سال 2003 به عراق داعش را به جود آورد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مذاکره ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت گفته وگو سیاسی ندارد.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم وداعش و دیگرگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت تحریم کردن سایرکشورها ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت متهم کردن دیگر کشورهای ندارد.




رفتار نتانیاهو وحشی بدون پاسخ نخواهم گذاشت.
نتانیاهو وحشی پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیاهو وحشی سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نتانیاهو با داعش مهربان است.
نتانیاهو اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش و دیگرگروه های تروریستی است.
مبارزه با نتانیاهو وحشی، دفاع ازدین اسلام، مطلومان ومسلمانان است.
تمام سازمان های بین المللی ازکمک آمریکا واسرائیل به داعش آگاه هستند.
اسرائیل نیروی هوایی القاعده وداعش شده است.
رژیم صهیونیستی نیروی هوایی القاعده و داعش درسوریه ویمن است.
آتش داعش اسرائیل را خواهد گرفت.
اسرائیل حامی داعش است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک به تروریسم درمنطقه وجهان است.
اسرائیل تروریست پروراست!
رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه وجهان نقش دارند.
سلاح های داعش درعراق ساخت صهیونیست ها است.
آمریکا درجنایت های صهیونیست ها شریک است.
دولت وحشی آمریکا شریک ریخته شدن خون مظلومان ومسلمانان است.
نتانیاهو وحشی تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
کشتار سوری ها جنایت جنگی است ولی سران وحشی اسرائیل نمی قهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سران وحشی اسرائیل نمی قهمند.
جنایت جنگی اسرائیل درمنطقه شرم آوراست.
نتانیاهو به همراه آمریکا درمدت 7 سال است ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه بوده است.
نتانیاهو وحشی بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
نباید درابربر جنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
کاری می کنم نتانیاهو وحشی اقدامتش پشیمان شود.
نتانیاهو به علت جنایات جنگی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.
نتانیاهو بسیار خطرناک ترازداعش است.
نتانیاهو ازتکقیری ها بدتراست.
پشتیبانی نظامی اسرائیل ازعربستان دریمن.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
نتانیاهو فرقی با داعش ندارد.
آمریکا از تجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد خیانتکارتاکنون به مسئولیتش برای محاکمه نتانیاهو عمل نمی کند.
بمب ساخت آمریکا توسط رژیم صهیونیستی برسرمردم نوارغزه ویمن!
بمب های ساخت آمریکا درنوارغزه ویمن وسوریه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
چرا داعش کاری به رژیم صهیونیستی ندارد؟
رژیم صهیونیستی برای داعش درسوریه، عراق، یمن و... سلاح فرستاد.
ارتباط رژیم صهیونیستی با داش آشکاراست.
نتانیاهو داعش درمنطقه را اداره می کند.
نتانیاهو یک جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نتانیاهو وحشی باید درباره کمک به داعش توضیح دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ادامه دارد.
اسرائیل یک تروریسم بین المللی واقعی است.
سران وحشی با دستورحمله به نوارغزه، لبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده منعکس کننده جنایات نتانیاهو وحشی است.
سیاست های نادرست وغلط رژیم صهیونیستی درمنطقه وجهان خسارت زیادی به مطلومان ومسلمانان زده است.
خدمت نتانیاهو وحشی به شیطان بزرگ است.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان درجنگ یمن
رژیم جعلی صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی و حقوق بشر احترامی نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی که یک رژیم کودک کش درجهان است ونه تنها درمنطقه
دربرابراشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
داعش و رژیم صهیونیستی دشمن ادیان.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و اسرائیل یکی هستند.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریست پروراست.
نتانیاهو وحشی به دخالت درامور داخلی کشورهای منطقه وجهان ادامه می دهد.
داعش پروژه نتانیاهو وحشی است.
نتانیاهو حشی با داعش هماهنگ است.
رژیم صهیونیستی باید درمورد تجاوز هوایی به خاک سوریه را توضیح دهد.
سپاه برای هرسرباز اسرائیلی یک موشک کنارگذاشته است.
تحریم های آمریکا جنایتکارتاثیر درسیاست ما نخواهد داشت.
ازکسی برای قدرت دفاعی اجازه نمی گیریم.
حملات موشکی سپاه به داعش درسوریه 2 پیام برای حامیان تروریست ها داشت.
هشدار ما به متجاوزان/ پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.
رژیم صهیونیستی تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
آمریکا واسرائیل می خواهند یک رژیم صهیونیستی دیگر درمنطقه درست کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود عربستان سعودی را به رژیم صهیونیستی دوم تبدیل کرده است.
رفتار رژیم صهیونیستی درمنطقه تهدید آمیزاست.
مداخله رژیم صهیونیستی درسوریه را پاسخ می دهیم.
ارتش اسرائیل وداعش، هر دو تروریست هستند.
نباید درقبال جنایات اسرائیل سکوت کرد.
رفتارنتانیاهو وحشی شرم آوراست.
ما دیگرنمی تواند درقبال رژیم صهیونیستی صبرکند.
تنها عامل رسیدن داعش به لبنان، حمایت های رژیم صهیونیستی است.
نتانیاهو وحشی درمنطقه با تروریسم همکاری همکاری می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درسازمان های بین المللی هیچ قانونی و عدالتی وجود ندارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل هیچگونه ارزشی قانونی ندارد و فقط به خاطرحمایت از رژیم جعلی صهیونیستی و دیگرجنایتکاران مانند آمریکا وهم پیمانانش درجهان است.جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشرة درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و...! واین درحالی که مدعیان حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به کشتار و جنایات نمی کنند و مجامع بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
نمی تواند درحمایت ازحقوق بشر به اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل امید داشت.

پیشنهاد می کنم همه مسلمانان دنیا از سلاح های هسته ای کره شمالی حمایت کنند.
کره شمالی بهترین دردنیا است به خاطر که زیر بار زورگویان، جنایتکاران وخیانتکاران نمی رود و قوانین غیرقانونی سازمان های بین المللی را قبول ندارد.
برای نابودی تروریسم باید با آمریکایی ها جنایتکار مقابله کرد.
آمریکا جنایتکار خیانتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوزآمریکا حمایت می کند. ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ کاری نمی کنند. و این درحالی که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند.
و نهاد های بین المللی سکوت اختیارکرده است.

آمریکا درمدت 7 سال است با کمک مالی کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و با هماهنگی، همدستی، همکاری رژیم صهیونیستی وترکیه تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه وجهان کمک، حمایت همه جانبه می کند وهمچنان نیرادامه می دهد واین درحالی که مدعیان حقوق بشر وسازمان های به اصطلاح بین المللی ومجامع حقوق بشری درمدت 7 سال است خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به جنایات آمریکا وهم پیمانانش کاری نمی کنند. سازمان های مدعی حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.






آمریکا باید نیروهای خود را ازافغانستان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه خارج کند!
آمریکا به همراه رژیم جعلی صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تمام تروریست های سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان بوده است.
برای نابودی تروریسم بید با وهابیت مقابله کرد.
اعتراف اوباما به نقش آمریکا درپیدایش داعش.
اعتراف دیرهنگام جنایتکاردرجه یک حامی اصلی داعش مانند باراک اوباما رئیس جمهورسابق آمریکا جنایتکاراشتباه ما در تهاجم سال 2003 به عراق، داعش را به وجود آورد.
دیوان کیفری بین المللی به پرونده جنایات جنگی آمریکا وبا همدستی انگلیس حمله غیرقانون وبدون مجوز و بدون اجازه سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد به عراق درسال 2003 حمله کرده است خفه خون گرفتند وتاکنون کاری نمی کنند.
با آمریکا جنایتکار وخیانتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود وازجنایت، خیانت، ستم کردن و ازظلم کردن دست بردارد.
برجام هیچگونه تاثیردرزندگی مردم نخواهد داشت.
هیچ کشوری نمی تواند برای ملت ایران شرط وشروط تعیین کند.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
مردم ایران درخصوص برجام قانع نشدند/ دولت پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 4 سال دیگرهم درخصوص برجام کاری نخواخد کرد/ مجلس باید پیگیری کند.
نتیجه رسیدگی به برجام برای مردم ایران روشن نشد.
دولت تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
قراربود با حل مسئله هسته ای تحریم ها برداشته شود اما دشمن جنایتکاردرجه یک وشیطان بزرگ تحریم ها را بیشترکرد مجلس نمایند گان آمریکا نمی داند ودرک نمی کند برجام یک توافق بین المللی است.
مجلس نمایند گان آمریکا نمی تواند برجام نقض کند چون سخنگوی دنیا نیست.
و اما آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
مسئله را بررسی وپاسخ مناسی به اعمال تحریم های آمریکا خواهد داد.
پاسخ دندان شکنی به آمریکا می هیم.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، عراق،لبنان، منطقه خاورمیانه وجهان ومسئول جنایت های آنان هستند.

دبیرکل سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد باید را اصلاح کند.

رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما درمنطقه وجهان نخواهد داشت.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه روسیه کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه کره شمالی کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه سوریه کاملآ بی اساس است.

آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.

آمریکا شریک جنایات عربستان است.

آمریکا شریک جنایات امارات است.

آمریکا شریک جنایات بحرین است.

آمریکا شریک جنایات اردن است.

آمریکا شریک جنایات ترکیه است.

آمریکا شریک جنایات میانماراست.

آمریکا شریک جنایات تروریسم است.

آمریکا شریک جنایات القاعده است.
.
آمریکا شریک جنایات طالبان است.

آمریکا شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین است.

آمریکا شریک جنایات داعش است.

آمریکا شریک جنایات جبهه النصره است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های داعش است.

آمریکا شریک جنایات مخالفان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات ارتش آزاد سوریه است.
.
آمریکا شریک جنایات شوریشان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تکفیری ها است.

آمریکا شریک جنایات گروه های تروریستی است.

آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان نداشته است.
لشکرکشی نظامی آمریکا به منطقه خاورمیانه کمک حمایت همه جانبه ازتروریسم بوده است ونه مبارزه با تروریسم.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی اسد هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد سوریه می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 اردن است.
ورود شماره 3 اسرائیل است.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی حکومت عراق هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد عراق می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 مزرهای سوریه است.
ورود شماره 3 اردن است.
ورود شماره 4 عربستان سعودی است.
ورود شماره 5 کویت است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد باید بگوید دراین 7 سال چه کرده است. اما درهرحال این رفتار، سکوت، کوتاهی خلاف قانون بین المللی است.
مردم دنیا رفتاردوگانه شورای امنیت سازمان ملل متحد را فراموش نمی کنند
رفتارشورای امنیت سازمان ملل متحد را درمدت 7 سال است به دقت دنبال می کنیم.
شورای امنیت سازمان ملل متحد برجنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش به سوریه، عراق، یمن و... سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد اعتبارخود را ازدست داده است.
همه جنایتکاران جنگی درنوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن افغانستان و... باید محاکمه شوند.
داعش دست ساخته نظام استکباراست.
چرا زنان اروپایی برای ازدواج، به سوریه روند.
بیشترزنان زنان دختران فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند.
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
زنان اروپایی درمدت 7 سال است برای ازدواج به سوریه می روند!!
اسناد پشتیبانی آمریکا ازداعش را دراختیارداریم.
اسرائیل سازمان دهنده اصلی گروه های ترویستی درجهان است.
درحالی که این رژیم جنایتکارازابتدای تاسیس خود ترور یزم جزء سازمان دهندگان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.






آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه همچنان حامی تروریسم هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ترکیه ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ما اعتقادی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه نداریم.
داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه برای ما یکی هستند.
ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ونیز و به آمریکا به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهند وبه آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
مردم دنیا جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
برای اثبات کمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند.
آمریکا وبا همکاری عربستان درصدد ایجاد چالش درمنطقه است.
ادعای آمریکا درباره استفاده سوریه ازسلاح شیمیایی دروغ است.
سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش کاری ازدستشان برنمآید.
دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش سکوت نمی کنیم.
آمریکا به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
عربستان سعودی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
ترکیه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
چرا کسی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به عراق را محکوم نکرد؟

داعش وحشی با همدایت آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش وحشی منتب به آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکارو با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دوکشور جنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را می تواند.
نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی برهم زدن برجام دست به هرجنایتی درمنطقه خاورمیانه وجهان زده است.
برهم زدن برجام برای آمریکا و رژیم صهیونیستی گران تمام نمی شود.

آمریکا جنایتکارشریک جنایات اسرائیل جنایتکاردرمنطقه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ نوازغره است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ لبنان است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ سوریه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ عراق است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ یمن است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات مردم فلسطین است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات منطقه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل ناآرامی های منطقه وجهان است.
برخی کشورهای عربی و کشورهای غربی تحت امر آمریکا که حقوق بشر را تاکنون رعایت نمی کنند.
آمریکا وهم پیمانانش بسیارخطرناک تر از کره شمالی هستند.
رفتار و حشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش با زنان و دختران زیبای اسیر درسوریه !+ ویدئو
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
هرنظامی خارجی که وارد عراق، افغانستان وسوریه، یمن و... شود دشمن محسوب می شود.
آزمایش های موشکی کره شمالی ناقض قطعنامه های شورای امنیت نیست وهم محسوب نمی شود کاملآ قانونی بوده است.
برخی اعضای شورای درپی نجات آمریکا وگروه های تروریستی درمنطقه وجهان هستند.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
قدرت گرفتن القاعده وداعش دریمن با کمک آمریکا، انگلیس وعربستان سعودی!
قدرت گرفتن تروریسم، طالبان وداعش درافغانستان با کمک آمریکا وهم پیمانانش!
جنگ عراق،یمن سوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود.
کشورهایی اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند.
شورای امنیت سازمان ملل تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی دریمن توسط ائتلاف سعودی به رهبری آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب های انگلیسی دریمن توسط ائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب ساخت آمریکا وانگلیس برسرمردم یمن!
عربستان سعودی، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سودان، امارات و بحرین مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند و هم دست به اقدام تروریستی می زند.
نتانیاهو وحشی با حمایت آمریکا درنوارغزه ازبمب های خوشه ای استفاده کرده است.
آمریکا جنایتکارخودش بمب های فسفری درسال 2003 علیه عراق استفاده کرده است.
رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با چراغ سبزآمریکا جنایتکار برسرمردم بی دفاع و بی گناه ومظلوم و مسلمان یمن بمب خوشه ای می ریزد حقوق بشروحشی کجاست؟
عربستان سعودی درمدت 3 سال است دریمن ازبمب های خوشه های ممنوعه استفاده می کند پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار وخیانتکارکجا هستند.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن!
مردم دنیا هم شاهد جنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه هستند.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشربا شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد مذاکره و گفت گو کند.
چه کسی باورمی کند مدعیان حقوق بشر نگران حقوق بشر درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند؟
جنایات جنگی آمریکایی درافغانستان حقوق بشرکجاست؟
جنایات جنگی آمریکایی درسوریه، عراق، یمن و لیبی پس حقوق بشرکجاست؟
آمریکا جنایتکار داعش وحشی را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
عربستان با حمایت صهیونیست ها و آمریکا دریمن کشتارمی کند.
نظامیان وحشی آمریکا باید ازمنطقه خاورمیانه خارج شوند.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
تروریسم سلاح های آمریکایی دراختیاردارد
آیا درشورای امنیت سازمان ملل کسی نیست نقض آشکار حقوق یشر درمنطقه خاورمیانه توسط آمریکا وهم پیمانانش را نمی بیند.
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه وجهان، حقوق بشرکجاست؟
برهم زدن منطقه وجهان برای آمریکا وهم پیمانانش گران تمام می شود.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از 60 سال است کودکان را می کشد؟ حقوق بشرکجاست؟
خاک برسر این سازمان های بین المللی ضد مظلومان، مسلمانان وبشریت هستند بازهم آدم نمی شوند.
جنایات رژیم جنایتکارآل سعود درفاجعه منا درکشتار حجاج حقوق بشرکجاست؟
اعتراف اوباما سگ وحشی شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان به نقش آمریکا جنایتکاردر پیدایش داعش وحشی سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان؟!
اعتراف دیرهنگام حامی اصلی داعش وحشی باراک اوباما اشتباه ما در درتهاجم سال 2003 به عراق داعش را به جود آورد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مذاکره ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت گفته وگو سیاسی ندارد.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم وداعش و دیگرگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت تحریم کردن سایرکشورها ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت متهم کردن دیگر کشورهای ندارد.




رفتار نتانیاهو وحشی بدون پاسخ نخواهم گذاشت.
نتانیاهو وحشی پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیاهو وحشی سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نتانیاهو با داعش مهربان است.
نتانیاهو اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش و دیگرگروه های تروریستی است.
مبارزه با نتانیاهو وحشی، دفاع ازدین اسلام، مطلومان ومسلمانان است.
تمام سازمان های بین المللی ازکمک آمریکا واسرائیل به داعش آگاه هستند.
اسرائیل نیروی هوایی القاعده وداعش شده است.
رژیم صهیونیستی نیروی هوایی القاعده و داعش درسوریه ویمن است.
آتش داعش اسرائیل را خواهد گرفت.
اسرائیل حامی داعش است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک به تروریسم درمنطقه وجهان است.
اسرائیل تروریست پروراست!
رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه وجهان نقش دارند.
سلاح های داعش درعراق ساخت صهیونیست ها است.
آمریکا درجنایت های صهیونیست ها شریک است.
دولت وحشی آمریکا شریک ریخته شدن خون مظلومان ومسلمانان است.
نتانیاهو وحشی تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
کشتار سوری ها جنایت جنگی است ولی سران وحشی اسرائیل نمی قهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سران وحشی اسرائیل نمی قهمند.
جنایت جنگی اسرائیل درمنطقه شرم آوراست.
نتانیاهو به همراه آمریکا درمدت 7 سال است ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه بوده است.
نتانیاهو وحشی بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
نباید درابربر جنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
کاری می کنم نتانیاهو وحشی اقدامتش پشیمان شود.
نتانیاهو به علت جنایات جنگی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.
نتانیاهو بسیار خطرناک ترازداعش است.
نتانیاهو ازتکقیری ها بدتراست.
پشتیبانی نظامی اسرائیل ازعربستان دریمن.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
نتانیاهو فرقی با داعش ندارد.
آمریکا از تجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد خیانتکارتاکنون به مسئولیتش برای محاکمه نتانیاهو عمل نمی کند.
بمب ساخت آمریکا توسط رژیم صهیونیستی برسرمردم نوارغزه ویمن!
بمب های ساخت آمریکا درنوارغزه ویمن وسوریه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
چرا داعش کاری به رژیم صهیونیستی ندارد؟
رژیم صهیونیستی برای داعش درسوریه، عراق، یمن و... سلاح فرستاد.
ارتباط رژیم صهیونیستی با داش آشکاراست.
نتانیاهو داعش درمنطقه را اداره می کند.
نتانیاهو یک جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نتانیاهو وحشی باید درباره کمک به داعش توضیح دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ادامه دارد.
اسرائیل یک تروریسم بین المللی واقعی است.
سران وحشی با دستورحمله به نوارغزه، لبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده منعکس کننده جنایات نتانیاهو وحشی است.
سیاست های نادرست وغلط رژیم صهیونیستی درمنطقه وجهان خسارت زیادی به مطلومان ومسلمانان زده است.
خدمت نتانیاهو وحشی به شیطان بزرگ است.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان درجنگ یمن
رژیم جعلی صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی و حقوق بشر احترامی نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی که یک رژیم کودک کش درجهان است ونه تنها درمنطقه
دربرابراشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
داعش و رژیم صهیونیستی دشمن ادیان.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و اسرائیل یکی هستند.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریست پروراست.
نتانیاهو وحشی به دخالت درامور داخلی کشورهای منطقه وجهان ادامه می دهد.
داعش پروژه نتانیاهو وحشی است.
نتانیاهو حشی با داعش هماهنگ است.
رژیم صهیونیستی باید درمورد تجاوز هوایی به خاک سوریه را توضیح دهد.
سپاه برای هرسرباز اسرائیلی یک موشک کنارگذاشته است.
تحریم های آمریکا جنایتکارتاثیر درسیاست ما نخواهد داشت.
ازکسی برای قدرت دفاعی اجازه نمی گیریم.
حملات موشکی سپاه به داعش درسوریه 2 پیام برای حامیان تروریست ها داشت.
هشدار ما به متجاوزان/ پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.
رژیم صهیونیستی تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
آمریکا واسرائیل می خواهند یک رژیم صهیونیستی دیگر درمنطقه درست کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود عربستان سعودی را به رژیم صهیونیستی دوم تبدیل کرده است.
رفتار رژیم صهیونیستی درمنطقه تهدید آمیزاست.
مداخله رژیم صهیونیستی درسوریه را پاسخ می دهیم.
ارتش اسرائیل وداعش، هر دو تروریست هستند.
نباید درقبال جنایات اسرائیل سکوت کرد.
رفتارنتانیاهو وحشی شرم آوراست.
ما دیگرنمی تواند درقبال رژیم صهیونیستی صبرکند.
تنها عامل رسیدن داعش به لبنان، حمایت های رژیم صهیونیستی است.
نتانیاهو وحشی درمنطقه با تروریسم همکاری همکاری می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به سخنرانی نجس وحشی، بی ادب ، فرهنگ و بی شخصیت عادل الجبیر در مجمع عمومی سازمان ملل سگ هارآمریکا در منطقه خاورمیانه شرم آوربود
هم عادل الجبیر غلط می کند هم ترامپ!
هم عادل الجبیر غلط می کند هم نتانیاهو!
عادل الجبیرسگ هارآمریکا درمنطقه است.
عربستان سعودی حامی تروریسم (ایران ضد تکفیری ها و صهیونیسم) است
امارات حامی تروریسم (ایران ضد تکفیری ها و صهیونیسم) است.
عربستان سعودی هم پدرواقعی تروریسم است وهم مادر واقعی تروریسم است.
عربستان سعودی از تروریسم حمایت مالی می کند و در گسترش آشوب و بی ثباتی در منطقه دخیل بوده است.
عربستان سعودی یک کشور حامی تروریسم است و از تروریست های سوریه، تروریست های داعش درسوریه، عراق، لبنان، یمن، افغانستان، پاکستان، لیبی، منطقه خاورمیانه وجهان حمایت مالی می کند.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وکل بشریت است.
عربستان و امارات همچنان حامی تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
نه تنها مردم مردم ایران، بلکه مردم دنیا جنایات عربستان سعودی را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری عربستان سعودی سکوت نمی کنیم.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به سرکردگی آمریکا ازداعش، مخالفان سوریه و دیگر گروه های تروریستی در عراق، یمن، سوریه، لبنان، لیبی، افغانستان، پاکستان، منطقه و جهان حمایت می کند.

امارات درمدت 7 سال است به سرکردگی آمریکا ازداعش، مخالفان سوریه و دیگر گروه های تروریستی در عراق، یمن، سوریه، لبنان، لیبی، افغانستان، پاکستان، منطقه و جهان حمایت می کند.

هم وزیر خارجه عربستان غلط می کند هم وزیر خارجه امارات!
عربستان بجای اتهام بی اساس، جنایت علیه مردم مظلوم یمن را متوقف کند.
امارات بجای اتهام بی اساس، جنایت علیه مردم مظلوم یمن را متوقف کند.
مردم دنیا جنایات عربستان سعودی، امارات و آمریکا را فرامواش نمی کنند.
دولتمردان آمریکایی با دریافت رشوه از رژیم جنایتکارآل سعود با دستورحمله به یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
آمریکا درجنایت های عربستان سعودی وامارات شریک است.
آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و چند کشورجنایتکارمرتک جنایات جنگی دریمن شده اند.
آمریکا به علت جنایات جنگی درافغانستان باید محاکمه شود.
آمریکا به علت جنایات جنگی درعراق باید محاکمه شود.
آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه باید محاکمه شود.
آمریکا به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
عربستان سعودی به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شود.
رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شود.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
جنگنده های عربستان طی ساعات گذشته 57 بار خاک یمن رابمباران کردند
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۰:۴۰:۲۱ ارسال پرینت 14
جنگنده‎های سعودی طی ساعات گذشته ۵۷ بار به تعدادی از مناطق مختلف یمن حمله کردند.



جنگنده‎های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته سلسله حملاتی را علیه تعدادی از مناطق یمنی انجام داد که در پی آن خسارت‎های مالی سنگین عمومی و خصوصی به اهالی این مناطق وارد شده است.
جنگنده‎های سعودی طی 24 ساعت گذشته دو بار منطقه «الحفا» در صنعاء و پنج بار منطقه جربان در سنحان را هدف قرار دادند.
جنگنده‎های ارتش عربستان همچنین دو بار منطقه بنی حسن در منطقه عبس و دو بار نیز منطقه مستبا و کشر را هدف قرار دادند و بیش از 19 بار نیز دو منطقه حرض و میدی استان حجه را بمباران کردند.
یک منبع امنیتی دیگر یمن گفته که عربستان سه بار به منطقه «مندبه» در منطقه باقم استان صعده و یک بار نیز به یکی از مناطق منطقه الصلو در تعز حمله کرد. جنگنده های سعودی 23 بار نیز به شهر الربوعه در عسیر واقع در جنوب عربستان حمله کردند.

درپاسخ به ترامپ بی ادب رئیس جمهورآمریکا جنایتکار
درپاسخ به وزیر خارجه بی ادب انگلیس جنایتکار.
درپاسخ به وزیرخارجه بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت عربستان جنایتکار
درپاسخ به وزیر خارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات
چرا آمریکا وهم پیمانانش سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مقامات آمریکایی و مقامات انگلیسی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات عربستان سعودی وچند کشورجنایتکارنمی کنند و سران آمریکا وهم پیمانانش خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم جنایتکارآل سعود ازدایره اسلام خارج است.
عربستان سعودی دشمن تاریخی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی تاکنون با دریافت رشوه از عربستان سعودی سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
مدعیان دروغین حقوق بشرازتجاوز رژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارازتجاوز نتانیاهو و آل سعود حمایت می کند.
انگلیس جنایتکارازتجاوز نتانیاهو و آل سعود حمایت می کند.
جنگ، سوریه، لبنان، یمن و... با پول عربستان سعودی و امارات تامین می شود/ وهابیت آبروی اسلام برده است.
عربستان سعودی ازتکفیری ها بدتراست.
امارات ازتکفیری ها بدتراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: