کد خبر: ۷۳۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۲

علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان عزیز و فرهنگیان فرهیخته تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

باز آمد بوی ماه مدرسه...

ماه مهر با تن‌پوشی از خنکای پاییزی از راه می‌رسد و جان‌های سستی‌گرفته از گرمای آرام‌بخش تابستان را طراوت و هشیاری می‌بخشد. سال تحصیلی جدیدی آغاز می‌شود و دانش‌آموزان که از بوی خاطره‌انگیز پاییز به وجد آمده‌اند می‌روند تا با کسب دانش و افزایش مهارت، مقدرات خود و کشورشان را به دست توانای خویش رقم زنند. بی‌شک ایران به داشتن چنین فرزندانی به خود می‌بالد و با اندیشه به آینده بزرگ خویش، شاد و سرفراز است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه، آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان عزیز و فرهنگیان فرهیخته تبریک عرض نموده برای جامعه بزرگ تعلیم و تربیت، سالی سرشار از رشد و شکوفایی، پیروزی‌های پیاپی و اعتلای روزافزون آرزومندم.

علیرضا پویان شاد
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: