کد خبر: ۷۳۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
درحالی که باشگاه استقلال مدعی است گزینه اولش فاتح تریم است، بر اساس برخی اخبار کار والتر زنگا و آبی‌های پایتخت در آخرین مراحل قرار دارد.
نام زنگا از کجا برای استقلال مطرح شد؟
به گزارش خبرداغ،بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت سرمربی‌گری استقلال، سیدرضا افتخاری اعلام کرد گزینه اصلی هدایت آبی‌های پایتخت فاتح تریم است. این باشگاه به صورت غیر مستقیم مذاکره با فاریاس را هم تکذیب کرد تا همگان به این نتیجه برسند که استقلال به دنبال تریم است اما شواهد نشان می‌دهد که استقلال بیشتر به دنبال زنگا است.

مشخصا باشگاه استقلال توانایی پرداخت حدود ۱۰ میلیارد تومان برای یک سال به تریم را ندارد مگر این که مدیران استقلال به دنبال ساختن پرونده جدیدی مثل ژوزه برای استقلال باشند.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب استقلالی‌ها به شدت به دنبال زنگا هستند که سابقا با میک درموت هم کار کرده است. زنگا در سمپدوریا حدود ۳ میلیارد تومان قرارداد داشت و مطمئنا او که با یک سوم هزینه تریم به ایران می‌آید (حتی شاید هم کمتر) می‌تواند برای مدیران استقلال گزینه بهتری باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: