کد خبر: ۷۳۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۵
در آغاز سال تحصیلی جدید:
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستاي حمايت از دانش آموزان مناطق محروم، با حضور در دبيرستان آموزش متوسطه شهداي هفتم تير منطقه ۱۸ آموزش و پرورش، زنگ آغاز سال تحصيلي را نواخت.
بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی دانش آموزان مستعد کشور شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به امضای تفاهم نامه حمایت از دانش آموزان مستعد با الويت مناطق محروم، مرتضي اکبري مديرعامل، مجيد وکيل مشاور و رئيس اداره حوزه مديريت و حميدرضا صمدي سرپرست اداره روابط عمومي و بازاريابي بانک با حضور در ميان دانش آموزان، نسبت به توزيع اقلام آموزشي و بهداشتي و اهداي شاخه گل مبادرت ورزيدند.
اکبری در جمع دانش آموزان مقطع متوسطه مدرسه شهدای هفتم تیر با اشاره به اهتمام جدی بانک قرض الحسنه مهر ايران به ارتقاء مسائل فرهنگي بيان داشت: اين بانک در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي محوله، به دنبال افزايش عدالت آموزشي و تربيتي به ويژه در مناطق محروم و کمتر توسعه يافته كشور، انسداد مبادي بي سوادي و توجه به پيش نيازهاي آموزشي خصوصاً در پايه متوسطه مي باشد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در تعامل و هم افزایی با معاونت آموزش و پرورش اقدام به توزيع ۳۳ هزار بسته آموزشي- بهداشتي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال، در مناطق محروم کشور نموده است.
اکبری تصریح کرد: تمرکز و توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در دولت تدبیر و اميد اين است كه مناطق آسيب پذير و محروم مورد حمايت ويژه قرار گيرند تا روح اميد و انگيزه براي تحصيل دانش آموزان و والدين آنان همچنان زنده بماند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطر نشان ساخت براین اساس، بانک بخشی از بودجه تبليغاتي خود را به خريد بسته هاي حمايتي مورد نياز دانش آموزان مدارس شبانه روزي از قبيل: کيف و کوله پشتي، لباس و گرمكن ورزشي، كفش، دفتر، خودكار، مسواك، خميردندان و غيره اختصاص داده است و معاونت آموزش متوسطه نيز اقدامات لازم براي شناسايي و تهيه اسامي مدارس و دانش آموزان نيازمند با الويت مناطق محروم كشور را برعهده دارد.
در پایان رضایی مدیر دبيرستان دولتي عادي شهداي هفتم تير ضمن تقدير از زحمات و حمايت هاي مديران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران، آغاز سال تحصيلي و تقارن آن با ماه محرم را به دانش آموزان تبريک و تعزيت گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: