کد خبر: ۷۳۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۶
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر محرومیت مهاجم این تیم و محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
طاهری: طی تماس با فدراسیون خبرهایی در این مورد دریافت کردیم/ پیش بینی این اتفاق را می کردیمبه گزارش خبرداغ ، علی اکبر طاهری در خصوص خبر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی از فوتبال به دلیل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه گفت: چنین نامه‌ای با این مضمون به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده است اما طی تماس‌هایی که با فدراسیون فوتبال برقرار کردیم خبرهایی در این خصوص به ما داده شد. 

 

وی افزود: به همین دلیل جلسه‌ای فوری با مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد تا از حقوق باشگاه دفاع کنیم. ما پیش‌بینی چنین شرایطی را می‌کردیم و به همین دلیل از قبل راهکارهایی در نظر گرفته بودیم و با توجه به اتفاقات رخ داده اقداماتی خواهیم کرد تا باشگاه دچار زیان نشود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان اظهار داشت: ما پیش‌بینی این شرایط را از قبل کرده بودیم و به همین دلیل راهکارهایی در نظر گرفتیم تا با این شرایط مقابله کنیم و به همین دلیل قطعاً واکنش مناسبی نسبت به این اتفاق خواهیم داشت تا از حقوق باشگاه پرسپولیس و هواداران دفاع کنیم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: