کد خبر: ۷۳۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
تعداد بازدید: ۴۳۷
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکا خواهان امتیازات جدید در توافق هسته‌ای است، ایران نیز امتیازاتی می‌خواهد.
ظریف: اگر آمریکا خواهان امتیاز جدید است ایران هم امتیاز می‌خواهد
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکا خواهان امتیازات جدید در توافق هسته‌ای است، ایران نیز امتیازاتی می‌خواهد.

به گزارش خبرداغ ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، در گفت‌و گو با روزنامه نیویورک تایمز، هرگونه مذاکره جدید با آمریکا درباره‌ افزایش مدت زمان یا شروط توافق هسته‌ای را رد و تاکید کرد: ایران در صورتی درباره تغییر این توافق صحبت خواهد کرد که تغییرات درباره تمام موضوعات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) باشد.
 


ظریف تصریح کرد: آیا شما (آمریکایی‌ها) حاضرید 10 تن اورانیوم غنی شده ایران را بازگردانید.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو که با جمعی از روزنامه‌نگاران و سردبیران نیویورک تایمز انجام شده است، سخنرانی روز سه‌شنبه دونالد ترامپ رییسجمهوری آمریکا در مجمع عمومی ملل که توافق هسته‌ای را توافقی یک‌سویه و مایه شرمساری آمریکا خوانده بود را عجیب و قریب توصیف کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی کشور هم‌چنین گفت: آنچه دولت آمریکا به معنای واقعی خواهان آن بود، این بود که امتیازاتی از ایران را داشته باشد و به طور هم‌زمان تلاش کند امتیازات بیش‌تری به دست آورد، اما واشنگتن یا دیگر طرف‌های توافق امتیازی ندهند. این موضع کاملا خلاف ماهیت هر توافقی است که از مذاکره حاصل می‌شود.

وی افزود: به طور قطع هیچ توافقی کامل نیست، چراکه یک توافق در نتیجه بده بستان به دست می‌آید. در غیر این صورت شما به توافقی دست نخواهید یافت.

ظریف در ادامه درباره موضع دولت آمریکا در قبال توافق هسته‌ای که گفته خواستار متممی برای این توافق است آن را رد و اظهار کرد: چرا ما باید درباره‌ یک متمم گفت‌وگو کنیم. اگر شما
خواهان یک متمم هستید پس این متمم باید در خصوص تمام موضوعات توافق باشد.

وزیر امور خارجه ایران علاوه‌ بر این درباره ادعای دولت آمریکا مبنی بر این‌که تهران روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است، گفت که تمامی این شکایات خارج از چارچوب توافق است. موضعی که مورد تائید تمام طرف‌های توافق هسته‌ای غیر از آمریکا است.

وی در ادامه گفت: اگر آمریکا از توافق هسته‌ای خارج شود، دیگر چه کسی به حرف شما (آمریکا) گوش خواهد داد؟ آمریکا با چنین تهدیدی (خروج از برجام) در حال ارسال پیام اشتباه است.

ظریف با اشاره به نشست روز چهارشنبه وزیران امور خارجه ایران و گروه 1+5 در نیویورک گفت: از اینکه تمام حاضران به جز یک نفر (آمریکا) گفتند که توافق هسته‌ای خوب است، امیدوار شده است.

به نوشته نیویورک تایمز، واضح است که اشاره وزیر امور خارجه ایران به رکس تیلرسون، همتای آمریکایی‌اش بوده است.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
دهها کشور پیمان منع استفاده از تسلیحات هستهای را امضاء کردند الا کشورهای اتمی!

دهها کشور دنیا در حالی پیمان منع استفاده از این سلاحهای اتمی را امضا کردند که آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی صراحتاً اعلام کردهاند حاضر به امضای این پیمان نشدند. سایر کشورهای اتمی نیز حاضر به امضای این پیمان نشدند.
به گزارش رویترز، دهها کشور جهان در حالی پیمان منع استفاده از سلاحهای اتمی را امضا کردهاند که تنشها بر سر آزمایشهای اتمی و موشکی کره شمالی بالا گرفته است و آمریکا، فرانسه و انگلیس و سایر کشورها حاضر به امضای آن نشدهاند.«آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل در مراسم افتتاحیه امضای این پیمان، تاکید کرد: «حدود 15 هزار سلاح اتمی وجود دارد؛ نمیتوانیم اجازه دهیم این سلاحهای مرگبار، جهان ما و نسل آینده را تهدید کند.»سازمان ملل در تیرماه(جولای) پیمان منع استفاده از تسلیحات اتمی را تصویب کرد؛ هرچند سه کشور عضو ناتو یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه فوراً اعلام کردند که هیج تمایلی برای پیوستن به این پیمان ندارند.






بودائیان افراطی میانمار به کاروان کمکهای غذایی مسلمانان هم رحم نکردند!


بوداییان افراطی میانمار که به همراه ارتش و دولت این کشور تاکنون 4000 مسلمان روهینگیایی را به قتل رساندهاند در جدیدترین اقدام علیه مسلمانان به کاروانهای کمکهای غذایی نیز حمله کرده و آنها را به آتش کشیدند!
موج جدید خشونتها در میانمار از 3 شهریورماه شروع شده است. برآوردهای سازمان ملل نشان میدهد که با آغاز موج جدید خشونتها در استان راخین بیش از 421 هزار مسلمان روهینگیایی به بنگلادشگریختهاند. علاوه بر این 4000 نفر نیز به طرز فجیعی کشته شده یا در دریا غرق شدهاند. در این میان وضعیت وخیم مسلمانان و آوارگان میانماری باعث شده تا برخی از کشورها از جمله ایران به دنبال ارسال کمکهای خود به مسلمانان روهینگیا باشند. اما ظاهرا بوداییان افراطی که پیش از این همراه ارتش میانمار بیش از 110 روستای مسلمان را به آتش کشیدهاند به این کمکها نیز رحم نکردهاند.
براساس گزارش خبرگزاری صداو سیما، بوداییان با بمبهای دست ساز به کاروان کمکهای غذایی حمله کردند تا از رسیدن آن به دست مسلمانان جلوگیری کنند! این اقدام اوج وحشیگری بوداییان افرطی را میرساند. نکته جالب این که «آنگ سان سوچی» رهبر میانمار در برابر این جنایات، ابتدا دست به انکار کشتار مسلمانان زد و در نهایت تحت فشار شدید تنها به یک موضعگیری بینابین اکتفا کرد. حتی وی در هفته گذشته در اظهاراتی عجیب اعلام کرد «شاید با اقدامات ارتش در روهینگیا موافق نباشیم.»
اما در حالی که نزدیک به یک ماه از جنایت دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا میگذرد، دولت آمریکا پس از یک ماه گویا تصمیم به محکوم کردن این جنایت گرفته است. «مایک پنس» معاون رئیسجمهور آمریکا اعلام کرد،رئیسجمهور کشورش از شورای امنیت سازمان ملل میخواهد تا برای پایان خشونتها علیه مسلمانان روهینگیایی میانمار اقدامی جدی و سریع انجام دهد. طبق اظهارت پنس، ترامپ این بحران را «تهدیدی برای جهان» اعلام کرد. این اظهارات مایک پنس جدیترین واکنش دولت آمریکا به ناآرامیها در استان راخین میانمار به شمار میرود.
از سوی دیگر نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد هم گفت، «واشنگتن در قبال فجایعی که بر سر مسلمانان روهینگیا میآید، نگران است.» نیکی هیلی، همچنین تصریح کرد، «مقامهای آمریکایی آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار و سران نظامی این کشور را برای توقف سرکوبها تحت فشار قرار میدهند.» هیلی به خبرنگاران گفت: «ما نه تنها آنگ سان سوچی بلکه ارتش میانمار را تحت فشار قراردادهایم.» وی خاطرنشان کرد: «ژوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش با رهبر ارتش میانمار تماس گرفته و به او گفته که این وضعیت نباید ادامه پیدا کند.»
آنگسان سوچی، برنده جایزه نوبل است!



12 روستا در نخستین روز عملیات آزاد شد
آغاز عملیات آزادسازی آخرین شهر اشغالی عراق
نیروهای مسلح عراق در دومین روز از عملیات آزادسازی شهرستان «الحویجه» از اشغال «داعش»، 12 روستا را پاکسازی کردند.


به گزارش تسنیم، عملیات آزادسازی آخرین شهر اشغال شده عراق در استان «کرکوک»، صبح روز پنجشنبه با فرمان «حیدر عبادی» نخستوزیر عراق، آغاز شد. در همین روز نخست، نیروهای بسیج مردمی و ارتش موفق شدند 12 روستا را در شهرستان الحویجه آزاد کنند. همزمان با این عملیات، عملیات آزادسازی کرانه چپ «الشرقاط» در شمال استان «صلاحالدین» نیز با فرمان عبادی، آغاز شد.
اوایل هفته گذشته نیز عملیات آزادسازی شهرها و مناطق «القائم»، «عنه»، و «راوه» در استان «الانبار» آغاز شده بود و نیروهای مسلح عراق در آخرین پیشرویها، شهر «عنه» را آزاد کردند.
در ارتباط با شمار تلفات عناصر تروریستی داعش در نبردهای عراق، خبری نرسیده است. شهرستان «الحویجه» در استان کرکوک و در نزدیکی استانهای سلیمانیه، دیاله، صلاحالدین، نینوا و منطقه خود مختار کردستان عراق قرار دارد.
الحویجه در سال 1393 به اشغال داعش در آمده است و عناصر داعش از آن زمان تاکنون، ضمن محاصره ساکنان این منطقه، کسانی را که قصد خروج از الحویجه را داشتهاند، به نحو وحشیانهای کشتهاند.
کارشناسان با اشاره به تحت محاصره بودن داعش و شرایط وخیم روحی و روانی تروریستها، پیروزی در الحویجه را «آسان» پیشبینی میکنند.
مخالفت گسترده با همهپرسی
مخالفتهای داخلی و خارجی با همهپرسی جدایی کردستان عراق نیز همچنان ادامه دارد؛ در بغداد پارلمان عراق یکبار دیگر از «مسعود بارزانی» رئیس منطقه خودمختار کردستان عراق خواست، برگزاری همهپرسی را به تعویق بیندازد.
اما بارزانی باز هم از کردهای عراق خواست در همهپرسی شرکت کنند.
در استان «نینوا» مردم به خیابانها آمدند و علیه همهپرسی، تظاهرات کردند. عراقیها بارزانی را متهم کردند که از شرایط فعلی عراق سوء استفاده میکند. «مقتدا صدر» رهبر جریان «صدر»، جداییطلبی کردستان عراق را خودکشی دانست و گفت، کردها اولین کسانی خواهند بود که از این همهپرسی، ضرر میبینند. جنبش «عصائب اهل الحق» عراق هم اعلام کرد، لحظهای برای مقابله با توطئه تقسیم عراق تردید نخواهد کرد.
با این حال، «ابراهیم جعفری»، وزیر خارجه عراق، ضمن رد گزینه نظامی دولت مرکزی علیه اربیل، اعلام کرد: «برگزاری همهپرسی، همسو با منافع مردم کرد نیست، ما میخواهیم این همهپرسی برگزار شود و اختلافات میان خود رابا روش دوستانه حل نماییم.» طبق اعلام بارزانی، همهپرسی سهشنبه در منطقه خودمختار کردستان عراق برگزار خواهد شد.



واشنگتن پست:
محمدبن سلمان عربستان را به زندانی بزرگ تبدیل کرده است
روزنامه «واشنگتن پست» با انتقاد از طرحهای به اصطلاح «اصلاحگرایانه» محمد بن سلمان که با دستگیری گسترده علما، نویسندگان، حقوقدانان و... آغاز شده است نوشته: «عربستان جدید درسایه محمد بن سلمان به یک زندان بزرگ تبدیل شده است.»


در چند هفته اخیر دهها تن از علمای عربستانی به همراه فعالان سیاسی، نویسندگان، حقوقدانان و... توسط ماموران امنیتی آل سعود دستگیر و زندانی شدهاند. حتی مخالفان برای بیان اعتراضات خود جنبش 15 سپتامبر را به راه انداختند و نتیجه کار تشدید سرکوبگریها توسط آل سعود شد. برخی رسانهها دلیل اصلی این اقدام عربستان را «تلاش بن سلمان برای هموار کردن مسیر پادشاهی خود عنوان میکنند. اکنون اما روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» این اقدامات را مورد انتقاد قرار داده است. به گزارش تسنیم، روزنامه آمریکایی در سرمقاله خود در خصوص موج بازداشتهای اخیر در عربستان نوشته: «عربستان جدید در سایه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی یک سیاه چاله و زندان بزرگ است.» این روزنامه با اشاره به اینکه «طرحهای اصلاحگرایانه محمد بن سلمان ساختگی است» اضافه کرده که: «این طرحها بدان معنا است که عربستان جدید همچنان سیاه چاله یا زندان است.»
به نوشته روزنامه واشنگتن پست «یک بار دیگر خبرهای رسیده از عربستان از تداوم تفکرات قدیمی حکایت دارد؛ نه جامعه مدرن و معاصری که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وعده آن را داده بود. با وجود لفاظیهای متکبرانه ولیعهد سعودی و طرح «چشمانداز 2030» وی، اما اقداماتش همچنان یادآور شیوههای سرکوبگرانه نسل اول حکام سعودی است. به نظر میرسد که عربستان مصصم است تا همچنان یک زندان برای کسانی که خواهان آزادی بیان هستند، باقی بماند.»
روزنامه واشنگتن پست شاهد ادعای خود را موج تازه سرکوب گسترده مبلغان، فعالان، روزنامهنگاران و نویسندگان تاثیرگذار عربستانی دانسته که «بدون هرگونه توضیحی زندانی شدند». طبق این گزارش، هرچند معلوم نیست که چه تعدادی بازداشت شدهاند اما برخی گزارشها حاکی است بازداشتیها دهها نفر هستند. شماری از آنها از مبلغان خارج از دستگاه دینی عربستان هستند که در شبکههای اجتماعی مقبولیت گستردهای دارند. روزنامه واشنگتن پست در پایان تاکید کرده: «موج سرکوبگری اخیر بیانگر ترس دولت از نارضایتی درقبال محاصره قطر است. برخی گزارشها حاکی است که شاید بازداشتهای اخیر به خاطر عدم موضعگیری واضح و حمایت نکردن بازداشتشدگان از سیاستهای دولت عربستان باشد.»

به مناسبت سومین سالگرد انقلاب یمن برگزار شد
جشن بزرگ انقلاب در صنعا
مردم یمن با حضور بسیار گسترده خود در میدان «السبعین» شهر صنعا، سومین سالگرد انقلاب خود را جشن گرفتند.



صنعا پایتخت یمن روز پنجشنبه صحنه حضور گسترده و «بیسابقه» شهروندان این کشور به منظور بزرگداشت سومین سالگرد انقلاب 21 سپتامبر 2014 میلادی بود. یمنیهای زیادی از مناطق مختلف این کشور جنگ زده خود را به میدان «السبعین» صنعا رساندند و در این مراسم شرکت کردند. شهروندان یمنی در این تظاهرات پرچمهای یمن و پارچهنوشتههایی در مخالفت با سیاستهای آمریکا در منطقه و همچنین تصاویر شهدا و عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله را در دست داشتند. پرچم معروف انصارالله نیزبا شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در دست جمعیت حاضر در این راهپیمایی حمل میشد. انقلابیون یمن، با خودروهای زرهی به غنیمت گرفته شده اماراتی هم در میدان السبعین رژه رفتند. پایگاه خبری شبکه یمنی «المسیره» نیز با انتشار تصاویری از این خودروهای زرهی ساخت آمریکا، نوشت: «این خودروها را اماراتیها در یکی از جبهههای نبرد از دست دادند.»
21 سپتامبر، روز ملی یمن
«محمد علی الحوثی» رئیسکمیته عالی انقلاب انصارالله یمن ضمن حضور در این راهپیمایی، در حکمی، 21 سپتامبر را به عنوان روز ملی یمن نامگذاری کرد. «عبدالعزیز بن حبتور» نخستوزیر دولت نجات ملی یمن نیز طی سخنانی در جمع مردم گفت: «ما تاکید میکنیم که انقلاب ما جز با خونهای پاک شهدا، محقق نشده است و دولت به خانوادههای شهدا و ایثارگران اهتمام میورزد.» وی افزود: «این آزادگان در یمن هستند که انقلاب را میسازند نه کسانی که در هتلهای ریاض، ابوظبی یا مکانهای دیگر به سر میبرند.» نخستوزیر دولت نجات ملی یمن این را هم گفت که: ما آمدهایم تا همه مناطق یمن را آزاد کنیم و از ذرهای از خاک کشورمان چشمپوشی نخواهیم
کرد.»
مردم یمن به دنبال بیکفایتی دولت منصور هادی، رئیسجمهور فراری و مستعفی یمن در مدیریت امور کشور، برای اعلام اعتراض خود به این دولت، در سال 2014 دست به انقلاب زدند. با تداوم اعتراضهای سراسری، مردم و نیروهای انقلابی یمن 21 سپتامبر 2014 (30 شهریور 93) وارد شهر صنعا شدند و جنبش انصارالله یمن دولت را رسماً به دست گرفت.
سایر رویدادها
* سازمان عفو بینالملل اعلام کرد، ائتلاف سعودی در یمن حقوق بینالملل را نقض و مرتکب جنایات جنگی شده است.
* سخنگوی دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد کشورش موافق حملات ائتلاف عربی به یمن است!
* نیروهای ارتش یمن و انصارالله تعدادی از نظامیان ارتش عربستان را در نجران واقع در جنوب این کشور به اسارت خود درآوردند.



یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد
ترامپ و نتانیاهو 2 بازنده بزرگ هفتاد و دومین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل
روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با تشریح سخنان دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل نوشته: این دو کسانی بودند که از سازمان ملل دست خالی بازگشتند.


اظهارات سخیف و بیپایه ترامپ در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با واکنشهای بسیاری در بین رهبران جهان و همچنین رسانههای بینالمللی مواجه شد. بسیاری وی را به خاطر این سخنرانی سرزنش کردند. نتانیاهو نیز با شیرین کاری جدید خود امسال بازهم سوژه رسانههای خبری شد. نتانیاهو در سخنرانی امسال خود مدعی شد« تغییرات شگرفی در جایگاه اسرائیل در صحنه بینالمللی ایجاد شده است و همه حتی پنگوئنهای قطب جنوب نیز اسرائیل را دوست دارند.»
اما اظهارات سخیف ترامپ و شیرین کاری نتانیاهو صهیونیستها را هم نگران کرده است. روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با «تند» و «تهدیدآمیز» خواندن سخنرانی دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا و نیز متکبرانه و مضحک خواندن فخرفروشیهای بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم اسرائیل نوشته: «این دو در سازمان ملل خطاب به مردم خود سخن گفتند و دست خالی بازگشتند.»
«ناحوم برنیاع» نویسنده این مطلب میافزاید: «193 کشور عضو سازمان ملل هستند و رهبران بیشتر این کشورها هفته گذشته در نیویورک گرد هم آمدند و در برابر مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کردند؛ سخنانی که به ظاهر خطاب به جهان بود اما در عمل مخاطب آنان ملتهایشان بودند.»
این گزارش میافزاید: «در این میان آنچه باید بیش از همه توجه ما را جلب کند، سخنرانی ترامپ و نتانیاهو است، به این ترتیب که ترامپ یکی از تندترین سخنرانیهای خود را از بلندگوی مجمع عمومی سازمان ملل ایراد کرد، البته سخنرانی او به شدت سخنرانی نیکیتا خروشچف رهبر شوروی سابق در سال 1960 نبود.» یدیعوت آحارونوت اظهارات «نتانیاهو» را نیز «تکراری» و «بیحاصل» خواند و نوشت: «نتانیاهو در سازمان ملل به گونهای سخنرانی کرد که گویی احساس میکرد در خانه خود به سر میبرد اما دستاورد او چه بود؟ تقریبا هیچ.نتانیاهو برای هزارمین بار به قدرت اسرائیل و سفرهای خود به نقاط مختلف دنیا مباهات کرد و آشکارا به چاپلوسی از ترامپ پرداخت.اما اکنون اسرائیلیها باید بپرسند نتانیاهو از این سخنرانی چه دستاوردی داشت؟ آیا ایرانیها از تهدید اسرائیل وحشت خواهند کرد؟ آیا نهادهای سازمان ملل از محکوم کردن اسرائیل دست برخواهند داشت؟پاسخ به این سؤالات «خیر» است.


کیم جونگ اون:
ترامپ دیوانه است رامَش میکنم!
کرهجنوبی اعلام کرده اطلاعاتی به دست آورده که نشان میدهد که پیونگ یانگ «بالاترین سطح تدابیر واکنشی در تاریخ» را علیه ایالات متحده بررسی میکند. طبق اعلام سئول، کرهشمالی احتمالا در حال آمادهشدن برای آزمایش یک بمب هیدروژنی دیگر است.


خبرگزاری رسمی کرهجنوبی( یونهاپ)، روز جمعه به نقل از برخی منابع کرهشمالی اعلام کرد، پیونگ یانگ بالاترین سطح تدابیر واکنشی در تاریخ را علیه ایالات متحده بررسی میکند.
«یونهاپ» افزود: وزیر خارجه کره شمالی در گفتوگو با خبرنگاران در نیویورک گفته کشورش حتی احتمال آزمایش یک بمب هیدروژنی دیگر را بررسی میکند و ممکن است این بمب در اقیانوس آرام آزمایش شود.
یونهاپ در ادامه گزارش خود ادامه داده که «کرهشمالی احتمال آزمایش بمب هیدروژنی را بررسی میکند ولی وزیر خارجه کره شمالی گفته که نمیداند «کیمجونگ اون» رهبر این کشور دقیقا چه فکری در سر دارد. دو هفته پیش بود که خبرگزاری رسمی کرهشمالی با پخش تصاویری از کیمجونگ اون، اعلام کرد، پیونگیانک یک بمب هیدروژنی جدید و پیشرفتهتر تولید کرده که اندازه آن به قدری کوچک است که قابلیت نصب بر روی موشک بالستیک را دارد.
در چند ماه گذشته که «دونالد ترامپ» کار خود را در کاخ سفید آغاز کرده، تنش میان آمریکا و کرهشمالی به شدت بالا گرفته است. آزمایشهای موشکی از طرف پیونگیانگ در همسایگی ژاپن و کره جنوبی، دو متحد آمریکا، و واکنشهای تند ترامپ که هر بار به نوبه خود با واکنش شدیدتر کرهشمالی مواجه شده روزبهروز بر این تنشها افزوده است. ترامپ، سهشنبه گذشته در سخنرانیاش در اولین روز از هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل تهدید کرد اگر پیونگیانگ به آمریکا یا متحدان این کشور حمله کند، آمریکا چاره دیگری نخواهد داشت جز آنکه کره شمالی را به طور کامل نابود کند. اظهارات تهدیدآمیز ترامپ در شرایطی است که قطعنامههای شورای امنیت سازمان ملل هم نتوانسته است مانعی برای برنامههای موشکی و اتمی کره شمالی باشد.
اون: ترامپ، پیر خرفتی است که رامش خواهم کرد
اما «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی در واکنش به اظهارات تازه ترامپ گفته، «ترامپ دیوانه است و تاوان سنگینی برای تهدیدهایش خواهد پرداخت. کره شمالی قصد دارد سرسختانهترین اقدام متقابل در تاریخ را علیه آمریکا در پیش بگیرد و حرفهای ترامپ نشان داد، برنامه هستهای این کشور درمسیر درست قرار گرفته است.»
در بیانیه کیم جونگ اون که از سوی خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شد همچنین آمده: «من مطمئنا و قطعا با قدرت آتش این پیرخرفت دیوانه را رام خواهم کرد. وی به جای بیان اظهارات متقاعدکنندهای که بتواند برای کاهش تنشها مفید باشد، حرفهای بیمعنی و بیسابقهای را مطرح کرد که قبلا هرگز از روسای جمهور پیشین این کشور شنیده نشده است.»
رهبر کره شمالی افزود: «اکنون که ترامپ مقابل چشمان جهانیان به من و کشورم اهانت و شدیدترین اعلان جنگ در تاریخ را مطرح کرده و گفته کره شمالی را نابود خواهد کرد، ما نیز با جدیت بالاترین سطح اقدامات متقابل سختگیرانه را در نظر خواهیم گرفت.»
ترامپ مثل سگ پارس میکند
به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه کره شمالی نیز در اظهاراتی، تهدید جدید دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا برای «نابودی کامل» کره شمالی را رد کرد و گفت: «این تهدیدات مانند پارس سگ است و پیونگیانگ با این تهدیدات عقبنشینی نخواهد کرد.» «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا هم روز جمعه بار دیگر درباره کره شمالی اظهار نظر کرده و از وجود «گزینههای نظامی» واشنگتن در قبال پیونگ یانگ سخن گفت. وی اظهار داشت که واشنگتن به تلاشهای دیپلماتیک برای حل بحران با کره شمالی ادامه خواهد داد البته این کشور در قبال کره شمالی، گزینههای نظامی را هم در اختیار دارد.
واکنشها
جنگ لفظی شدید توأم با تهدیدات اتمی دو کشور کرهشمالی و آمریکا اما با واکنشهای گستردهای مواجه شده است.
وزیر خارجه روسیه رفتار آمریکا درقبال کرهشمالی را «هیستریک» توصیف کرده، تعامل نظامی با این کشور را «فاجعهبار» خوانده است. «سرگئی لاوروف» روز پنجشنبه در سازمان ملل متحد، بهطور غیرمستقیم آمریکا را مورد انتقاد قرارداد و درخصوص «هیستریک نظامی» در تعامل با بحران کرهشمالی، که به «فاجعه» خواهد انجامید، هشدار داد. «گنادی گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه نیز با اشاره به اظهارات اخیر رئیسجمهور آمریکا علیه کرهشمالی هشدار داد «هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه پیونگیانگ عواقبی فاجعهبار نه تنها برای شبهجزیره کره بلکه برای کل جهان به دنبال خواهد داشت.»
«آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان نیز انتقاد شدیدی به تهدیدات رئیسجمهور آمریکا علیه کره شمالی در مجمع سازمان ملل وارد کرد و خواستار راه حل دیپلماتیک برای حل مناقشات با کره شمالی شد.
به گزارش تسنیم، صدر اعظم آلمان شدیدا سخنرانی ترامپ را مورد انتقاد قرارداده و گفت که وی مخالف چنین تهدیداتی است. وی افزود: «به اعتقاد دولت آلمان هرگونه راه حل نظامی نامناسب است و ما بر راهکار دیپلماتیک تاکید داریم.»



خانواده «بثینه»، دختربچه 5 ساله یمنی با بمبهای آمریکایی قتل عام شدهاند


سازمان عفو بینالملل اعلام کرد 16 نفر از اعضای خانواده «بثینه» دختربچه 5 ساله یمنی که در بمباران وحشیانه سعودیهای متجاوز جان خود را از دست دادند، با بمبهای ساخت آمریکا کشته شدهاند. این کودک یمنی که به طور معجزهآسایی از زیر خروارها خاک و سنگ و آهن نجات پیدا کرده، از چند ناحیه در استخوان جمجمه و دیگر نقاط بدنش دچار شکستگی شده و به مغزش نیز ضربه وارد شده است.
ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی سعودی طی دو سال و نیم گذشته، علاوه بر بمباران و موشکباران مداوم و حملات هرروزه به شهرهای یمن، که با حمایتهای آمریکا صورت میگیرند جنایت فجیع و گسترده را در حق شهروندان بیدفاع یمنی مرتکب شدهاند که حاصل آن به شهادت رسیدن و زخمی شدن دهها هزار غیرنظامی بیگناه است. این غیر نظامیان مظلوم با بمبهای ساخت آمریکا و اروپا مورد تجاوز قرار میگیرند .


سید حسن نصرالله:
جنگطلب نیستیم اما اگر تکلیف شود در برابر ترامپ، اعراب و کل جهان میایستیم
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: «علاقهای به جنگ و نبرد نداریم، اما اگر مکلف به نبرد شویم، درمقابل ترامپ، اعراب و حتی تمام دنیا هم خواهیم ایستاد.


سید حسن نصرالله پنجشنبه شب و به مناسبت اولین شب ماه محرم در مراسمی در جمع عزاداران حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت اظهار داشت، «ما دنبال جنگ نیستیم اما اگر تکلیف شود، جنگ میکنیم حتی اگر طرف مقابلمان بوش، ترامپ، جانشین ترامپ، اسرائیل، برخی از اعراب و کل جهان باشد.»
به گزارش العالم ، دبیرکل حزب الله لبنان افزود: «هر کس که در برابر ما بایستد در ما هراس ایجاد نمیکند. مجاهد و مبارز واقعی کسی است که تکلیف شرعی خود را به بهترین شکل ادا میکند، مقاومت وسیله رسیدن به هدف است و نه خود هدف و تبدیل مقاومت به هدف یکی از خطراتی است که احزاب و کشورها با آن روبهرو هستند.»
«سید حسن نصرالله» که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم سخن میگفت همچنین اظهار داشت: «این ماه را به امام مهدی(عج) تسلیت میگوییم چرا که ایشان صاحب اصلی و واقعی عزا در این جهان هستند. جنبش حسینی که برای مقابله با طرح یزید برپا شد، پیروز گشت و شاهد این امر ماندگاری اسلام محمدی اصیل است.»
نقش حزبالله در لبنان
میشل عون رئیسجمهور لبنان اما طی اظهاراتی تصریح کرد تا زمانی که لبنان با تهدید مواجه است، نقش حزبالله ادامه مییابد.
به گزارش صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، میشل عون که با پایگاه اینترنتی آمریکایی المانیتور گفتگو میکرد افزود: تا زمانی که اسرائیل همچنان لبنان را تهدید و به آن تجاوز میکند، نمیتوانیم انحلال حزبالله را خواستار شویم و عون همچنین مخالفت خود را با خواستههای اخیر درباره گسترش ماموریت نیروهای پاسدار صلح بینالمللی (یونیفیل) مستقر در مرزهای جنوبی لبنان اعلام کرد.»




وزیر دفاع روسیه:
87 درصد مناطق اشغالی داعش در سوریه آزاد شده است
وزارت دفاع روسیه اعلام کرده، 87 درصد اراضی تحت اشغال «داعش» در سوریه آزاد شده است.



وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیهای اعلام کرده، در مجموع 87/4 درصد مناطق تحت اشغال داعش در سوریه آزاد شده است. گفتنی است ائتلاف ایران، روسیه، حزبالله و سوریه توانست داعش را در سوریه زمینگیر کند. گروه تروریستی داعش که زمانی قصد داشت سرزمینهای سوریه و عراق را با هم ادغام کند و یک خلافت (خودخوانده) جدید به وجود آورد، اکنون بسیار ضعیف شده و نیروهای آن، پراکندهاند. در حال حاضر شرایط برای داعش به گونهای است که سردار «قاسم سلیمانی» اعلام کرده که تا دو ماه دیگر پایان داعش را جشن خواهیم گرفت.
در مجموع، شرایط داعش الان به گونهای است که حامیان دیروز آن، نسبت به فعالیتهای این گروه تروریستی، ناامید شده و از آن فاصله گرفتهاند.
دیگر گروههای تروریستی نیز برای اینکه به سرنوشت داعش دچار نشوند، تلاش میکنند رویه ملایمتری در برابر دمشق در پیش بگیرند. در همین رابطه، «ریاض حجاب» رئیس هیئت عالی مذاکرهکننده مخالفان سوری، به شبکه الجزیره گفت: گروهی از معارضان در مورد باقی ماندن «بشار اسد» رئیسجمهور سوریه بر مسند قدرت در مرحله انتقالی، موافق هستند.
پیش از این، هم گروههای مخالف و هم حامیان آنها فقط یک شعار میدادند. «کنارهگیری بشار اسد از قدرت!»
شیطنت آمریکا و واکنش روسیه
روسیه اما به حمایتهای همه جانبه آمریکا از شبه نظامیان کرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» شدیدا انتقاد کرده است.
به گزارش فارس، وزارت دفاع روسیه پنجشنبه اعلام کرده، نیروهای دموکراتیک سوریه بار دیگر ارتش سوریه و متحدانش را در نزدیکی «دیرالزور» هدف حملات خمپارهای قرار دادند. وزارت دفاع روسیه تهدید کرده که اگر این نیروها (کردها) بار دیگر مرتکب چنین کاری شوند، هدف قرار خواهند گرفت.
وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه «نیروهای تحت حمایت آمریکا، همان اهداف تروریستهای داعش را دنبال میکنند»، اعلام کرد که «نیروهای ارتش سوریه و متحدانش که نیروهای ویژه روسیه هم در میان آنان هستند، دو بار از کرانه شرقی فرات(در دیرالزور) محل استقرار شبه نظامیان کرد، هدف گلولهباران شدید خمپاره و توپ قرار گرفتهاند.
به گفته «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه شبه نظامیان کرد مورد حمایت آمریکا، اهداف مشابه اهداف داعش را دنبال میکنند. پهپادها و اطلاعات روسیه هیچگونه تقابلی را میان داعش و نیروی سوم(شبه نظامیان کرد) ثبت نکردهاند.
بنا به گفته کوناشنکوف، بیش از 85 درصد استان دیرالزور اکنون تحت کنترل کامل ارتش سوریه است. وی پیشبینی کرد که در طول هفته آینده، شهر به طور کامل آزاد میشود.
بخشی از شهر دیرالزور، مرکز استان دیرالزور در شرق سوریه و بخشهای شرقی این استان هنوز تحت کنترل داعش قرار دارد.
تسلیح کردهای تجزیهطلب از سوی آمریکا شدت گرفت
در همین حال گزارش رسیده، دولت آمریکا 200 کامیون و تریلی حامل کمکهای نظامی و زرهپوش در اختیار یگانهای کرد مورد حمایت خود در سوریه قرار داده است.
علاوه بر آن، آمریکا اعلام کرده که به «سوریها» 697 میلیون دلار کمک کرده است. با این کمک جدید، حجم کمکهای آمریکا از سال 2012 به سوریها، حدود هفت میلیارد دلار برآورد شده است. البته، این کمکها کمتر در شکل انساندوستانه به دست مردم میرسد و بخش اعظم آنها به شبه نظامیان کرد و تروریستهای به اصطلاح میانهرو میرسد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
دادستان دیوان کیفری بین‌المللی به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا عمل نمی کند. آمریکا هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است. آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.

دادستان دیوان کیفری بین‌المللی به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند. اسرائیل هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. اسرائیل احترامی برای زندگی بشری قائل نیست اسرائیل به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است.آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.

دادستان دیوان کیفری بین‌المللی به مسئولیتش برای محاکمه عربستان عمل نمی کند. عربستان هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.عربستان احترامی برای زندگی بشری قائل نیست عربستان به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است.آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.

دادستان دیوان کیفری بین‌المللی به مسئولیتش برای محاکمه میانمارعمل نمی کند. میانمارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. میانماراحترامی برای زندگی بشری قائل نیست. دولت میانمار و ارتش میانمار به علت قتل عام و نسل کشی مسلمانان میانمار باید محاکمه است
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
مردم ما خوب میدانند و دولت هم باید بداند که عربدههای ترامپ یک بازی سیاسی است. چون او به خوبی واقف است که برجام بدون شلیک حتی یک گلوله، ما را از صنعت صلحآمیز هستهای برای سالها محروم کرد. پس توجیهی برای برهم زدن آن وجود ندارد. ترامپ میخواهد ما را به هیچ سرگرم کند و از اصول و امور مهم بازدارد چنانکه طی 3 سال همه انرژی دولت صرف تقریبا هیچ شد.

ترامپ هر چه لایق خود و امثال خودش هست به ایران نسبت میدهد ولی بشنود که این صدای ملت ایران است: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

در پاسخ به اراجیف ترامپ رئیسجمهور معلومالحال آمریکا باید همه جریانهای سیاسی کشور متحد شده و یکصدا تنفر خود را از سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ به نمایش بگذارند. این جرثومه فساد را که چهره بیروتوش آمریکا را به نمایش گذاشته است باید سرجایش بنشانیم تا خفه شود.

باید کاری کرد که بلندگوی سازمان ملل در ایالت نیویورک آمریکا به محل اظهارنظرهای پوچ و بیاساس افراد معلومالحالی مانند ترامپ رئیسجمهور آمریکا نشود این جماعت دم از حقوق بشر میزنند درحالی که نشان دادهاند اعتقاد به آن ندارند.

کسی مثل ناصر هادیان که تمام هم و غمش این است که در یک برنامه تلویزیونی چند صد ناو هواپیمابر آمریکا را به رخ مردم ایران بکشاند و قدرت و عزت ایران و ایرانی را زیرسؤال ببرد چرا باید به عنوان میهمان به سیمای جمهوری اسلامی دعوت شود؟

وقتی دیگر کشورهای غربی طرف مذاکرات هستهای تحریمهای جدید آمریکا بر علیه مردم ایران را نقض برجام نمیدانند، دیگر پایبندی و خروج از برجام برای طرفین معنا نخواهد داشت زیرا برجام مدتهاست آتش زده شده است.

تنها راهکار مقابله با زیادهخواهیها و حرکتهای قلدرمآبانه شیطان بزرگ آمریکا و متحدان اروپاییاش تغییر دادن محاسبه دشمنان از طریق مقابله متوازن با نقض عهدهای مکرر طرف مقابل است.


رئیسجمهور گفته در صورتی که آمریکا برجام را نقض کند! ما فعالیت هستهای را از سر میگیریم! این همه نقض توافق، تازه میفرمایید اگر نقض کند!

در اخبار اعلام شد کشور فرانسه از برجام حمایت کرده است. وقتی ایران به واسطه برجام بازار فروش محصولات کشورهای اروپایی از جمله فرانسه شده و محصولات داخلی به ورشکستگی کشیده شدهاند چرا آنها از برجام حمایت نکنند؟


تجزیه عراق اسلامی و تشکیل دولت جدید در اقلیم کردستان از توطئههای دشمنان مستکبر است که میخواهند با ایجاد حیاط خلوت برای رژیم صهیونیستی، اهداف شوم خود را به سرانجام برسانند. ولی انشاءالله به کوری چشم آنها و آلسعود با اتحاد و همدلی مقاومت و مردم منطقه هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.


تحریم همهجانبه منطقه کردستان عراق توسط کشورهای منطقه، اسرائیل را منزویتر از گذشته خواهد کرد. از مواضع قدرتمندانه مقامات کشورمان در خصوص هوسهای احمقانه مسئولان اقلیم کردستان عراق تشکر میکنم.


در کشور انگلیس شبکه اینستاگرام مخرب شناخته شده است و این شبکه غیرفعال شده است اما در کشور اسلامی چگونه میشود که چنین شبکه فاسدی آزادانه فعالیت داشته باشد؟

در اخبار آمده بود انگلیس با آلسعود علیه ایران تفاهمنامه نظامی- امنیتی امضاء کردهاند چرا طبق رویه معمول در سیاست خارجه کاردار این دو کشور انگلستان و عربستان را به وزارت خارجه کشورمان احضار نکردهاند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به وزیرخارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت.
برجام هیچ ربطی به وزیرخارجه امارات ندارد.
وزیرخارجه امارات یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
امارات درحال کمک به تروریسم وداعش است.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
امارات بسیارخطرناک ترازداعش است.
دوستان امارات حامی داعش هستند.
حمایت امارات وعربستان ازتروریست ها سپاس دخترصدام.
تشکردخترصدام ازامارات و عربستان به خاطر حمایت ازداعش.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امارات درکاراست.
امارات به همراه عربستان سعودی درمدت 7 سال ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازی مالی تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، مخالفان سوریه ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درمنطقه خاورمیانه بوده است.
امارات بیشترحمایت را ازداعش کرد.
ارتباط امارات با داعش آشکاراست.
امارات ثابت کرد که حامی تروریسم است.
امارات و عربستان همچنان حامی اصلی تروریسم وداعش هستند.
مردم ایران جنایات امارات را فراموش نمی کنند.
وزیرخارجه امارات یک جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
وزیرخارجه امارات جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامور کشورها باشد.
نظامیان امارات باید ازیمن خارج شوند.
امارات جنایتکار ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
امارات فرقی با داعش ندارد.
امارات مرتکب جنایتکاردریمن شده است.
هم وزیر خارجه نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات غلط می کتد هم ترامپ نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت!
وزیر خارجه امارات سگ زنجیری آمریکاست.
وزیر خارجه امارات سگ زنجیری رژیم جنایتکارآل سعود است.
امارات درمدت 7 سال است یکی حامیان اصلی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
امارات ازتکفیری ها بدتراست.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به وزیرخارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت.
برجام هیچ ربطی به وزیرخارجه امارات ندارد.
وزیرخارجه امارات یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
امارات درحال کمک به تروریسم وداعش است.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
امارات بسیارخطرناک ترازداعش است.
دوستان امارات حامی داعش هستند.
حمایت امارات وعربستان ازتروریست ها سپاس دخترصدام.
تشکردخترصدام ازامارات و عربستان به خاطر حمایت ازداعش.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امارات درکاراست.
امارات به همراه عربستان سعودی درمدت 7 سال ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازی مالی تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، مخالفان سوریه ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درمنطقه خاورمیانه بوده است.
امارات بیشترحمایت را ازداعش کرد.
ارتباط امارات با داعش آشکاراست.
امارات ثابت کرد که حامی تروریسم است.
امارات و عربستان همچنان حامی اصلی تروریسم وداعش هستند.
مردم ایران جنایات امارات را فراموش نمی کنند.
وزیرخارجه امارات یک جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
وزیرخارجه امارات جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامور کشورها باشد.
نظامیان امارات باید ازیمن خارج شوند.
امارات جنایتکار ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
امارات فرقی با داعش ندارد.
امارات مرتکب جنایتکاردریمن شده است.
هم وزیر خارجه نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات غلط می کتد هم ترامپ نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت!
وزیر خارجه امارات سگ زنجیری آمریکاست.
وزیر خارجه امارات سگ زنجیری رژیم جنایتکارآل سعود است.
امارات درمدت 7 سال است یکی حامیان اصلی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
امارات ازتکفیری ها بدتراست.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
تاریخ : ۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۳:۵۸
امارات: ایران روح و متن برجام را نقض کرده است وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد مدعی شد ایران «روح و متن» توافق هستهای «برجام» را نقض کرده است.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان»، وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران را به نقض «روح و متن» توافق هستهای «برجام» متهم کرد.
به گزارش رویترز، وزیر خارجه امارات گفت: «دو سال از توافق هستهای ایران میگذرد و هیچ نشانهای از تغییر در رفتارهای خصمانه ایران دیده نمیشود.»
وی اضافه کرد: «ایران به توسعه برنامه هستهای خود ادامه داده و روح و متن توافق را نقض میکند. بنابراین ما از کنترلهای بیشتر بر برنامه هستهای ایران و ادمه بررسیها از این توافق و مفاد آن حمایت میکنیم.»
اظهارات وزیر خارجه امارات در شرایطی مطرح شده که نشانهها حاکی است دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا قصد دارد در گزارش بعدی به کنگره کشورش اعلام کند که ایران به توافق هستهای با گروه 1+5 پایبند نبوده است.
دولت آمریکا به موجب «قانون توافق هستهای ایران» که در سال 2015 در کنگره آمریکا تصویب شده و به امضای رئیسجمهور وقت این کشور رسید، بایستی هر 90 روز یکبار گزارشی درباره پایبندی ایران به تعهداتش در برجام تقدیم کنگره این کشور کند. موعد بعدی ارائه این گزارش 15 اکتبر است.
«شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» در بخش دیگری از اظهاراتش آنچه به گفته وی «سیاستهای خصمانه و توسعهطلبانه ایران» است را مانع اصلی برای حل بحرانهای جهان عرب خواند.
وی با بیان ادعاهای اثباتنشده ایران را به دخالت در امور داخلی سایر کشورها و حمایت از «گروههای تروریستی» متهم کرد.

درپاسخ به وزیرخارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت.
برجام هیچ ربطی به وزیرخارجه امارات ندارد.
وزیرخارجه امارات یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
امارات درحال کمک به تروریسم وداعش است.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
امارات بسیارخطرناک ترازداعش است.
دوستان امارات حامی داعش هستند.
حمایت امارات وعربستان ازتروریست ها سپاس دخترصدام.
تشکردخترصدام ازامارات و عربستان به خاطر حمایت ازداعش.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست امارات درکاراست.
امارات به همراه عربستان سعودی درمدت 7 سال ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازی مالی تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، مخالفان سوریه ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درمنطقه خاورمیانه بوده است.
امارات بیشترحمایت را ازداعش کرد.
ارتباط امارات با داعش آشکاراست.
امارات ثابت کرد که حامی تروریسم است.
امارات و عربستان همچنان حامی اصلی تروریسم وداعش هستند.
مردم ایران جنایات امارات را فراموش نمی کنند.
وزیرخارجه امارات یک جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
وزیرخارجه امارات جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامور کشورها باشد.
نظامیان امارات باید ازیمن خارج شوند.
امارات جنایتکار ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
امارات فرقی با داعش ندارد.
امارات مرتکب جنایتکاردریمن شده است.
هم وزیر خارجه نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات غلط می کتد هم ترامپ نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت!
وزیر خارجه امارات سگ زنجیری آمریکاست.
وزیر خارجه امارات سگ زنجیری رژیم جنایتکارآل سعود است.
امارات درمدت 7 سال است یکی حامیان اصلی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
امارات ازتکفیری ها بدتراست.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به وزیرخارجه فرهنگ و بی شخصیت امارات
قرقاش مدعی شد که امارات حدود ۲.۳ میلیارد دلار به عنوان کمک های انسانی در یمن در اختیار ۱۰ میلیون کودک قرار داده است. این درحالی است که امارات متحده عربی از جمله طرف های متجاوز علیه مردم بی دفاع یمن محسوب می شود و تاکنون با مشارکت نظامی در ائتلاف سعودی، هزاران یمنی را به کام مرگ کشانده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
ترامپ نمی داند حقوق بشرچیست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست حقوق بشرآمریکایی درکاراست.
ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه مردم عراق وسوریه روی اسرائیل را سفید کرد.
جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق.
جنایات جنگی آمریکایی ها درافغانستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درپاکستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درنوارغزه.
جنایات جنگی آمریکایی ها درسوریه.
جنایات جنگی آمریکایی ها دریمن.
حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است..



حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.


آمریکا به دنبال دفاع ازحقوق بشر نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط وشروط تعیین کند.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
زیرباردخالت بیگانگان دراموردفاعی نمی رویم.
جمهوری اسلامی ایران زیر دخالت بیگانگان وحامیان تروریسم دراموردفاعی اش نخواهد رفت.
آمریکا بزرگترین تروریست پرور درجهان است!
داعش پروژه آمریکا است.
داعش پروژه اسرائیل است.
هیچ سندی دال بردفاع آمریکا ازحقوق یشروجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا ازحقوق بشردفاع می کند.
ادعاهای آمریکا درباره دفاع ازحقوق بشر بی پایه واساس است.
آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیااست.
آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حقوق بشرآمریکایی به معنای حمایت ازتروریست های تکفیری است.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
زیربار زورگویی آمریکا نخواهیم رفت.
آمریکا رسما از تروریسم، القاعده، طالبان، گروه هک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی و تروریست های منطقه وجهان کمک وحمایت همه جانبه می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
کارمان به جایی رسیده که وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت امارات سگ هارآمریکا درمنطقه به ما زور می گوید.
امارات یکی ازحامیان اصلی مالی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
کسی که با رژیم صهیونیستی همکاری می کند ثابت کرده است که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وکل بشریت است.
امارات جنایتکارهمیشه با رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه همکاری می کند.
ادعاهای وزیرخارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرباره ایران بی پایه و اساس است.
برجام که در واقع هیچ ارتباطی به امارات جنایتکار ندارد.
باید جلوی سیاست های امارات جنایتکار گرفته شود.
نباید درقبال جنایات امارات سکوت کرد.
وزیرخارجه امارات سگ دست نشانده نتانیاهواست.
وزیرخارجه امارات سگ دست نشانده مرامپ است.
وزیرخارجه امارات سگ دست نشانده آل سعود است.
امارات جنایتکارمانند آمریکا جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
امارات جنایتکارمانند رژیم صهیونیستی جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد
امارات جنایتکارمانند عربستان سعودی جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
امارات مانند آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
برای اثبات کمک امارات به تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی تکفیری اسناد زیادی وجود دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: