کد خبر: ۷۳۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۵۷۶
محققان دانشگاه اسنتفورد وضعیت جسمانی گروهی از افرادی که جراحی لاغری انجام دادند را بررسی کرده‌اند.
تبعات جراحی لاغری؛ کم خونی در انتظار شماستبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: محققان دانشگاه اسنتفورد وضعیت جسمانی گروهی از افرادی که جراحی لاغری انجام دادند را بررسی کرده‌اند.

محققان دانشگاه استنفورد گروهی از افراد را قبل و البته تا 10 سال بعد از جراحی لاغری تحت بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده‌اند، بر اساس این این تحقیق 20 درصد افراد مبتلا به مشکل کم خونی بوده‌اند.

نکته قابل توجه اما 10 سال بعد از انجام عمل جراحی لاغری (بای‌پس) دیده می‌شود. تعداد افراد مبتلا به کم خونی بعد از این عمل تا 47 درصد بیشتر شده است. یعنی چیزی بیش از دو برابر عدد اولیه.

آنچه که دانشمندان در این باره هشدار می‌دهند استفاده بیشتر و صحیح از غذاهای حاوی مواد مغذی از جمله مینرال‌ها و ویتامین‌ها بعد از ایجاد تغییر در سیستم گوارشی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: