کد خبر: ۷۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۵
جای خالی رحمتی حس نشد
در غیاب کاپیتان های اول تا پنجم استقلال نوبت به دروازه بان دوم رسید تا در مصاف با حریف اصفهانی بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.
‌به گزارش خبرداغ ، در یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین بازی های استقلال در تاریخ لیگ برتر نوبت به سیدحسین حسینی رسید تا طعم کاپیتانی در این تیم پرطرفدار را بچشد. در غیاب رحمتی، جباری، خسرو حیدری، پژمان منتظری و یعقوب کریمی بازوبند با توجه به صلاحدید منصوریان همین طور سابقه بیشتر گلر شیرازی استقلالی ها که بیشتر از همه 11 نفر اصلی در این تیم سابقه داشت بازوبند به سیدحسین رسید و او عملکردی در خور کاپیتان و رهبر داخل زمین از خود ارائه داد.

 

اتفاقی که در محافل خبری پیرامون آن تعبیرهای فراوانی صورت گرفت تا جایی که برخی محافل مدعی شدند بسته شدن بازوبند کاپیتانی بر دستان سیدحسین آخرین پیغام منصوریان به رحمتی بعد از اختلافات اخیر بود تا تیر آخر را شلیک کرده باشد در حالی که واقعیت این تصمیم برمی گشت به همان سبقه طولانی تری که این بازیکن جوان و محجوب شیرازی در بین بازیکنان داخل زمین داشت.

 

 

سوای از تمام این حاشیه ها با نگاهی به عملکرد گلر و کاپیتان جوان آبی ها می توان به این نکته اذعان داشت که سیدحسین حسینی همچون بازی با پارس جنوبی یکی از بهترین های استقلال بود و نشان داد که این تیم از درون دروازه نمی تواند نگرانی داشته باشد. مردی که در بسیاری از صحنه ها جورکش ضعف مدافعان استقلال شد و بارها سیوهای دیدنی داشت و با کلاسی ویژه گلری کرد تا بیشتر از همیشه محبوب دل طرفداران استقلال شود.

 

سیدحسین حسینی حالا به عنوان مرد اول درون دروازه استقلال با اعتماد به نفس بیشتر می تواند نقشی پررنگ تر در فرار این تیم از بحران های اخیر داشته باشد به خصوص با ورود سرمربی و کادر فنی جدید تا راه برای بازگشت دوباره این بازیکن به اردوهای ملی و حتی رسیدن به لیست مسافران جام جهانی 2018 از سوی کارلوس کی روش.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
خدا نگهدارش باشه ، تا 8 سال میتونه دروازه استقلال رو بیمه کنه به امید خدا
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: