کد خبر: ۷۳۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۰۷۶
از جمله قابلیت های متمایز گوشی جدید هوواوی می‌توان به چهار لنز دوربین کار گذاشته شده در بدنه آن اشاره کرد که در هر طرف بدنه دو حسگر مجزا به چشم می‌خورد و البته برای دوربین سلفی فلش LED هم دیده می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،شرکت هوواوی بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین تصمیم دارد محصول جدیدی را با نام Maimang 6 معرفی کند که پیش‌تر از آن با کد «هوواوی جی۱۰» یاد می‌شد و هم‌اکنون در یک تیزر تبلیغاتی اعلام شده است که در تاریخ ۲۲ سپتامبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر از این محصول به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

آگهی تبلیغاتی مذکور که امروز منتشر شده است نشان داد گوشی یاد شده نخستین محصول شرکت هوواوی محسوب می‌شود که نسبت طول و عرضه نمایشگر آن ۱۸:۹ است. با فاصله زمانی کوتاه پس از انتشار این آگهی تبلیغاتی، منابع آگاه روی شبکه‌های اجتماعی نخستین تصاویر این محصول را به اشتراک گذاشتند و جزییات بیشتری در مورد این گوشی مشخص شد.

گوشی جدید هوواوی با چهار دوربین مجزا در راه ورود به بازار+ تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: