کد خبر: ۷۳۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۳
صدراعظم آلمان با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک تاکید کرد: من این توافق را درست می‌دانم و معتقدم که بهتر از نبود توافق است.
مرکل: توافق هسته‌ای را درست می‌دانم
به گزارش خبرداغ ، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در گفت‌وگو با شبکه دویچه وله با بیان اینکه برای همکاری در حل مناقشه کره شمالی آمادگی دارد، گفت: حتی اگر از نظر جغرافیایی بسیار دور از آلمان است، این مناقشه‌ای است که به ما هم مربوط می‌شود، به همین دلیل من و وزیر امور خارجه نیز این آمادگی را داریم تا در این رابطه مسوولیت برعهده گیریم.

وی در ادامه با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس غرب و آمریکا در گذشته علیه برنامه هسته‌ای کشورمان گفت: در رابطه با توافق هسته‌ای با ایران، چیزی است که من آن را درست می‌دانم و همچنان معتقدم که بهتر از نبود توافق‌ است. ما در مذاکرات شرکت داشتیم. این مذاکرات چندین سال به طول انجامید،
به گزارش ایسنا، اما در پایان به محدودیت در امکانات ایران در دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای انجامید. این مسیر یا یک مسیر مشابه را باید به طور طبیعی با روسیه، چین، و به همراه ایالات متحده طی کرد، از جمله در خصوص کره شمالی باید این مسیر را طی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: