کد خبر: ۷۳۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۲
با ابلاغ مصوبه دولت از سوی جهانگیری؛
سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مجاز است نسبت به ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه به ترتیب واقع در استان های خوزستان (شهرستان امیدیه) و مازندران (شهرستان گلوگاه) با رعایت سایر قوانین ومقررات مربوط اقدام نماید.
مجوز ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی در ۳ استان صادر شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد بند ۸ اصلاحی ماده واحده قانون راجع به تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی ایران مصوب ۱۳۷۶ تصویب کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مجاز است نسبت به ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه به ترتیب واقع در استان‌های خوزستان (شهرستان امیدیه) و مازندران (شهرستان گلوگاه) با رعایت سایر قوانین ومقررات مربوط اقدام نماید.

جهانگیری این مصوبه را به وزارت صنعت معدن وتجارت ابلاغ کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: