کد خبر: ۷۳۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۴۰
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: پیش‌نویس لایحه قانون جامع انتخابات هم‌اینک در حال تطبیق نهایی متن با آخرین بررسی‌ها و ویرایش نهایی است و باید به زودی در دستورکار دولت قرار بگیرد.
لایحه نظام انتخاباتی به زودی در دستورکار هیات دولت قرار می‌گیرد/ معرفی وزرای نیرو و علوم در مهر ماه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس شورای اسلامی گفت: تا روز یکشنبه مجلس در تعطیلات تابستانی است و نمایندگان محترم نیز در حوزه‌های انتخابیه‌شان هستند.

وی با بیان اینکه سقف زمانی سرپرستی وزارتخانه‌ها براساس قانون سه ماه است، اظهار داشت: به نظر می‌آید تا در مهر ماه این دو وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درخصوص لایحه قانون جامع انتخابات نیز تصریح کرد: همه کارهای لازم درخصوص پیش‌نویس لایحه نظام انتخاباتی در کمیسیون سیاسی – دفاعی هیات دولت را انجام داده‌ایم و بررسی‌ها تمام‌ شده است.

امیری افزود: این لایحه هم‌اینک در حال تطبیق نهایی متن با آخرین بررسی‌ها و ویرایش نهایی است و باید به زودی در دستورکار دولت قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: