کد خبر: ۷۳۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۳۸۳
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی دلیل اعزام نشدن کاکلی به ترکمنستان را نبودن اسم او در لیست اولیه دانست.
عدم اعزام کاکلی دلیل خاصی نداشت/ گلایه‌های سپیده توکلی تا حدودی درست استبه گزارش خبرداغ،پریسا بهزادی در گفت‌وگو با  میزان، در مورد دلیل لغو اعزام الهام کاکلی به رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان اظهار داشت: عدم اعزام کاکلی دلیل خاصی نداشت و چون اسم او در لیست اولیه که به لانگ لیست معروف است نبود نتوانستیم مجوز اعزام او را کسب کنیم. اسم ‌او باید فروردین ماه به کمیته ملی المپیک داده می‌شد اما چون کاکلی به دلیل مصدومیت در مسابقات اول فصل حضور نداشتند در لیست اولیه معرفی نشده بودند. او از اردیبهشت تمرینات خوبی را پیگیری کرد ولی بنا به نبودن نامش در لیست اولیه و سخت‌گیری‌های کشور میزبان از اعزام او جلویری شد.

وی همچنین درباره عملکرد ضعیف سپیده توکلی در مسابقات داخل سالن ترکمنستان گفت:  توکلی در ماده پنج گانه شرکت کرد که در آن پنج ماده مختلف وجود دارد. او در بعضی مواد مانند پرش ارتفاع اول شد و در بعضی مواد مثل 800 متر نتیجه خوبی کسب نکرد و به همین دلیل جمع بندی نتایجش باعث مقام ششمی او شد. در این ماده جمع‌بندی امتیازات درمواد مختلف مشخص کننده نفرات برتر است که خانم توکلی با نتایج ضعیفش در برخی مواد به مقام ششمی رسید. اما در کل از نتایج او در این رقابت‌ها راضی هستم چون در بعضی مواد هم خوش درخشیده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در خصوص این که پریسا توکلی دلیل نتایج ضعیفش را تنها بودن و عدم حمایت لازم اعلام کرده بود گفت: قطعا باید ورزشکارانی که به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند را از خیلی قبل‌تر تحت نظر مربی تخصصی و اردوهای با کیفیت قرار دهیم. فکر می‌کنم تا حدودی صحبت‌ها و گلایه‌های توکلی مبنی بر عدم حمایت لازم در خصوص اردوها و مربی درست باشد چون امسال او مربی تخصصی نداشت. به این دلیل تایید می‌کنم چون ماده‌هایی که او شرکت می‌کند نیاز به مربی تخصصی دارد.

او افزود: توکلی باید اردوهای تخصصی داشته باشد چون ماده‌های پنچ گانه و هفت گانه نیاز به تلاش خیلی زیادی دارد و تخصصی است. این مواد مربی‌های خاص خودشان را می‌خواهند. درست است که او با محسن ربانی تمرین کرده بودند ولی بیشتر از این نمی‌شد و نباید انتظار بالایی داشت. توکلی مربی و اردوی تخصصی نداشت وگرنه، وقتی که او در سال‌های گذشته با مربی تخصصی این ماده‌ها تمرین می‌کرد نتایج پررنگ‌تری را از او در مسابقات می‌دیدیم.

پریسا بهزادی در پایان افزود: خیلی وقت است که به رئیس فدراسیون گفته‌ایم که نیاز به مربی تخصصی در ماده‌های 10 گانه وهفت گانه داریم و این مسئله در دستور کار رئیس قرار دارد. اگر این اتفاق بیافتد و مربی خارجی بیاوریم قطعا یک اتفاق خوب است. اگر در این ماده‌ها(10گانه و هفت گانه) بتوانیم تا مهر مربی خارجی برای بانوان جذب کنیم مطمئنم که نتایج خوبی را هم در این ماده‌ها کسب می‌کنیم. قطعا نبود مربی تخصصی باعث ضعف ورزشکار می‌شود که امیدواریم به زودی این مشکلات برطرف شود

انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: