کد خبر: ۷۳۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: 2 بازی خارج از خانه در دستور کارمان قرار دارد کا باید با گردن کلفتی به مصاف آن برویم.
مقابل تراکتورسازی بُردم آرزوست!/ باید با گردن‌کلفتی به مصاف 2 بازی بعدی برویمبه گزارش خبرداغ،رضا مهاجری در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد، و دیدار 2 تیم فوتبال منتخب مشهد و کربلا اظهار داشت: بازی نمادین جالبی بود که سطح کیفیت خوبی هم داشت و استقبال بسیار خوبی هم توسط تماشاگران و مسئولان صورت گرفت ولی مهم افتتاحیه ورزشگاه مجهز امام رضا بود.

وی ادامه داد: این ورزشگاه در دل شهر است و می‌تواند میزبان مسابقات زیادی برای تیم‌های مشهدی و مسابقات فوتبال در ایران شود چون مجهز و دارای سالن‌هایی است که کیفیت بالایی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص دیدار این تیم در هفته هفتم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تاکید کرد: بردم آرزوست! ولی شرایط خوبی داریم و 2 بازی خارج از خانه در دستور کارمان قرار دارد کا باید با گردن کلفتی به مصاف آن برویم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: