کد خبر: ۷۳۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
السلام عليك يا اباعبدالله


فرارسيدن ماه محرم ماه قیام و پیام آزادگي و انسانيت و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) بر تمام مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تسليت و تعزيت باد.

محرم ماهي است كه با قيام مناديان آزادي و آزادگي در تاريخ جهان شناخته مي شود. زمان تفكر در ماهيت قيامي كه بقاي دين و انسانيت را تضمين كرد. قرنها است كه  عاشقان حق و حقيقت در اين ماه، همنوا با كاروان كربلا، شور و شعور عاشورايي را احيا مي كنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام را در دلها زنده نگه مي دارند. قيام خونين سومين پيشواي شيعيان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) در پس غبار قرن ها هنوز رنگ و بوي تازه دارد. واقعه عاشورا كامل ترين نمونه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق عليه باطل است كه آثار آن در تمام ابعاد تاريخ شيعه و زندگي آزادگان و آزادانديشان جهان مشهود است. واقعه عاشورا يك رويداد ساده نيست، يك دانشگاه، يك مكتب و يك بينش است .فرصتي ارزشمند براي آموختن مهمترين درس ذلت‌گريزي، ستم‌ستيزي و حمايت از دين و پايبندي به آداب و اصول اسلامي است .

اميد است تا محرم امسال بتوانيم با آموختن رسم زندگي از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و با تفكر و تعمق در واقعه كربلا و تمسك به ريسمان مودت اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در مسير سعادت و كمال گام بردا شته و نمونه شايسته اي از شاگردان مكتب عاشورا باشيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: