کد خبر: ۷۳۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۳۷۱
نخستین سود سهام عدالت در هفته اول مهر واریز می شود / بابت هر یک میلیون تومان سهام عدالت، 130 تا 150 هزار تومان واریز می شود.
اعلام زمان واریز اولین سود سهام عدالت / چقدر پرداخت می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: نخستین مرحله پرداخت سود سهام عدالت تا پایان هفته اول مهر ماه انجام می شود.

«جعفر سبحانی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: میزان سود پرداختی در مرحله نخست و اینکه کدامیک از 18 گروه مشمول سهام عدالت در اولویت دریافت آن هستند، تا هفته آینده مشخص می شود.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی با بانک های کشور برگزار شده تا به محض واریز مبالغ، سود متعلقه به حساب مشمولان واریز شود، گفت: برآورد اولیه سازمان خصوصی این است که میزان سود برای کسانی که 10 میلیون ریال (یک میلیون تومان) سهام دارند را بین یک میلیون و 300 هزار ریال تا یک میلیون و 500 هزار ریال ( 130 تا 150 هزار تومان) است.

وی یادآور شد: اگر فرد مشمول بدهی خود تا سقف یک میلیون تومان را به حساب سازمان خصوصی واریز نکرده و حدود 5 میلیون ریال (500 هزار تومان) سهام در اختیار داشته باشد، حدود نیمی از این مبلغ را به عنوان سود دریافت خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: