کد خبر: ۷۳۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاش هستیم تا قبل از مهر ماه قسمتی از معوقات فرهنگیان را پرداخت کنیم، گفت: مجموعاً ۱۰۰۰ میلیارد تومان معوقات معلمان است.
وزیر آموزش و پرورش: بدهکاری 1000 میلیارد تومان به معلمان/ تلاش برای پرداخت بخشی از معوقات تا قبل از مهر ماهبه گزارش خبرداغ،سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  فارس در پاسخ به این پرسش که «حق التدریس معوق فرهنگیان قرار بود تا پایان مردادماه پرداخت شود که این اتفاق رخ نداد، چه زمانی امکان پرداخت این معوقات خواهد بود؟»، اظهار داشت: به شدت دنبال پرداخت این معوقات هستیم.

وی افزود: با نوبخت معاون رئیس جمهور تاکنون دو جلسه داشته‌ایم و ضرورت‌ها عنوان و فهرست این معوقات آماده شده است.

بطحایی با امیدواری برای پرداخت هر چه زودتر این معوقات، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا از سوی خزانه برای پرداختی مشکلی رخ ندهد و بتوانیم پرداخت‌هایی را تا قبل از مهر ماه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص مبلغ کلی معوقات و همچنین حق التدریس معلمان، به فارس گفت: کل معوقات معلمان نزدیک به 1000 میلیارد تومان است که حدود 200 میلیارد حق التدریس به معلمان بدهکار هستیم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا بخشی از این معوقات را تا پیش از مهر ماه پرداخت کنیم و معلمان نگرانی نداشته باشند که از سال گذشته پرداختی نداشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: