کد خبر: ۷۳۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲۸
به نظر مي‌رسد نااميدي فني از تيم عليرضا منصوريان به بالاترين نقطه ممكن رسيده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در شرايطي كه تنها دو روز به بازي آبي‌ها با ذوب‌آهن زمان باقي مانده، بيش از 68درصد هواداران استقلال حدس مي‌زنند بازي روز چهارشنبه اين تيم با ذوب‌آهن را تيم اصفهاني به سود خودش به پايان خواهد برد! سايت رسمي باشگاه استقلال پيرو عادت هميشگي اين فصل، پيش از مسابقه با ذوب هم يك نظرسنجي در مورد نتيجه اين ديدار برگزار كرده كه تا پيش از ظهر ديروز بيش از 1300نفر در آن شركت كرده بودند.

 

جالب است كه از اين جمع 68درصد به پيروزي شاگردان امير قلعه‎نويي راي داده‌اند، 6درصد گزينه مساوي را انتخاب كرده‌اند و تنها حدود 26درصد عقيده دارند استقلال اين بازي را مي‌برد و ناكامي‌هاي منصوريان به پايان مي‌رسد. اين در حالي است كه مسابقه مزبور در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و از نظر رويارويي قلعه‌نويي با منصوريان (البته اگر تا آن روز سرمربي استقلال مانده باشد!) جنبه حيثيتي دارد. در چند حضور اخير قلعه‌نويي در آزادي، هواداران استقلال استقبال چندان خوبي از او به عمل نياورده‌اند، اما اين بار به نظر مي‌رسد وضعيت فرق دارد. چهارشنبه اگر منصوريان روي نيمكت آبي‌ها باشد و اين تيم ناكامي ديگري را تحمل كند، احتمالا شاهد يكي از خشمگين‌ترين روزهاي چند سال اخير ورزشگاه آزادي خواهيم بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: