کد خبر: ۷۳۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۶
هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپا معتقد است که بازیکنان این تیم بعد از برد برابر استقلال مغرور شده‌اند.
با شکست استقلال مغرور شدیم و از روی شکم سیری بازی کردیمبه گزارش خبرداغ ، رضا جعفری در مورد سه شکست اخیر سایپا در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: به نظر من بعد از بازی با استقلال که سه امتیاز را گرفتیم تا حدود زیادی از روی شکم‌سیری فوتبال بازی کردیم، اتفاقی که معمولاً فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد. وقتی یک تیم قوی را می‌بریم احساس می‌کنیم که قهرمان لیگ شده‌ایم و ما هم بعد از بازی با استقلال مغرور شدیم.

 

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: سایپا خوشبختانه هیچ حاشیه‌ای ندارد و فقط باید ذهنیت‌ها را تغییر بدهیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

وی در مورد نارضایتی علی دایی از عملکرد بازیکنان سایپا گفت: به‌هرحال علی آقا سرمربی تیم است و زحمت می‌کشد. او حق دارد ناراحت باشد، ولی ما تلاش می‌کنیم تا سه باخت اخیر را در بازی با پارس جنوبی جبران کنیم و با پیروزی در این مسابقه به شرایط خوب‌مان برگردیم. ما محکوم به برد در این بازی هستیم.

 

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: ما قبل از  شروع لیگ یک بازی دوستانه با پارس جنوبی انجام دادیم که 3 بر 2 برنده شدیم. آنها واقعاً تیم پرقدرتی هستند که اینقدر خوب نتیجه گرفته‌اند، ولی امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیریم تا دوباره شرایط خوبی را پیدا کنیم.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: