کد خبر: ۷۳۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۰۵
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: معترضان نتایج آزمون سراسری سال ٩٦ برای پیگیری مطالباتشان در سایت سنجش اعتراض هایشان را جهت بررسی درج کنند.
رجوع معترضان نتایج کنکور سراسری به سایت سازمان سنجشبه گزارش خبرداغ ، 'ابراهیم خدایی' شامگاه شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: معترضان به نتایج آزمون سراسری ٩٦ از ٢٨ شهریورماه تا ٢٠ مهرماه فرصت دارند اعتراض های خودشان را به سازمان سنجش ارائه کنند.

وی گفت: در سایت سازمان سنجش برای اعتراض داوطلبان آزمون سراسری ٩٦ بخشی مهیا شده است.

خدایی در خصوص تجمع امروز نیز اظهار داشت: اینگونه اعتراضات امری عادی بوده و در گذشته نیز شاهد آن بوده ایم چرا که کنکور مهمترین آزمون کشور به شمار می رود.

وی افزود: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین معترضان به نتایج بودند و دلیل آن هم به قانون برنامه ششم توسعه و افزایش ٥ درصدی که از امسال اجرایی شده بازمی گردد چرا که ٥ درصد از ظرفیت آزاد پذیرش در علوم تجربی کاهش یافته است.

وی گفت: کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری ٩٦ روز سه شنبه ٢٨ شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و به طور حتم بسیاری از اعتراض ها پس از انتشار کارنامه علمی رفع خواهد شد.

گفتنی است، پس از انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری ٩٦ برخی از داوطلبان امروز در مقابل ساختمان مرکزی سازمان سنجش تجمع کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: