کد خبر: ۷۳۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۳۷۸
در این مراسم که پیشینه 16 ساله داشته و همه ساله در نیمه دوم تابستان برگزار می‌شود، برترین های تئاتر ایران در حوزه های پیشکسوتان، مولفان، مترجمان و ناشران و همچنین کارگردانی و برنامه ها و مقالات برگزیده رسانه ای معرفی و از ایشان تجلیل می‌شود.
حمایت بانک پارسیان از شانزدهمین مراسم سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتربانک ‌پارسیان در آستانه هفدهمین سالگرد تاسیس خود ، با حمایت  از مراسم سالیانه انجمن منتقدان ، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر از هنر و هنرمندان کشور و به ویژه هنرمندان پیشکسوت گامی دیگر برای قدردانی از فرهنگ و هنر میهن برداشت . 

به گزارش سرویس بانک و بیمه خبراغ؛ در این مراسم که پیشینه 16 ساله داشته و همه  ساله در نیمه دوم تابستان  برگزار می‌شود، برترین های تئاتر ایران در حوزه های پیشکسوتان، مولفان، مترجمان و ناشران و همچنین کارگردانی و برنامه ها و مقالات برگزیده رسانه ای معرفی و از ایشان تجلیل می‌شود.

وجه تمایز مراسم این سال که با سالگرد تاسیس بانک پارسیان همزمان شده بود، اهدای جوایز مراسم توسط بانوان فرهیحته و نام آور میهن در عرصه های گوناگون بود که بر شکوه این مراسم می افزود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: