کد خبر: ۷۳۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۸
نهمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه؛
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به نعمین نشست فصلی حزب متبوع خود گفت: در این نشست تاکید شد تا حزب اعتدال و توسعه در جهت شعارهای رییس‌جمهور برنامه‌ریزی کرده و گام بردارد و کلیه کانون‌ها و کمیته‌های تخصصی باید در این زمینه به مطالعه و تحقیق بپردازند و ایده ‌ها و روش‌های مناسب را به کار گیرند
از تاکید بر کادرسازی و جوانگرایی تا برنامه‌ریزی حزبی در جهت شعارهای رئیس‌جمهور

به گزارش خبرداغ،رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به نهمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه، گفت: این نشست روز گذشته ۲۴  شهریور با حضور  دبیرکل حزب دبیران استا‌ن‌ها و کانون‌ها و سازمان‌ها برگزار شد و استان‌ها  گزارش فعالیت خود را ارائه دادند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: دبیرکل، معاون سیاسی و دبیران کانون‌ها و سازمان‌ها  مطالبی را در زمینه شرایط و مسائل روز کشور و جامعه بین‌المللی مطرح کردند و همچنین به مسائل اقتصادی و مشکلات پیش‌رو و تاکید بر رونق اقتصادی  و اشتغال و توجه به مطالبات مردم در انتخابات پرداختند.

وی با بیان اینکه در این نشست تاکید شد حزب اعتدال و توسعه در جهت شعارهای رییس‌جمهور برنامه‌ریزی کرده و گام بردارد، افزود: کلیه کانون‌ها و کمیته‌های تخصصی باید در این زمینه به مطالعه و تحقیق بپردازند و ایده ‌ها و روش‌های مناسب را به کار گیرند و مشی اعتدال را که دیدگاه دولت و رییس‌جمهور است در دستور کار خود داشته باشند.

سبحانی‌فر از جمله مباحث مورد توجه در نشست اعتدال و توسعه را  توجه به جوانان عنوان کرد و گفت: مقرر شد تا کادرسازی و نیروسازی در دستور کار قرار گیرد و گفتمان اعتدال در جامعه نهادینه شود، لذا در یک دهه گذشته  جامعه  از تندروی‌ها سودی نبرده است  و باید در این زمینه تلاش شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: