کد خبر: ۷۳۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۵۹
روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد:
دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد که محمدرضا نکونام در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.
محکومیت محمدرضا نکونام به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس/ مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه هیچ‌گونه نقشی در رسیدگی به پرونده نداشته‌اند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت قم درباره پرونده محمدرضا نکونام اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد:

نظر به فضاسازی‌ برخی سایت‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص اتهامات و وضعیت جسمی و روحی آقای محمدرضا نکونام، این دادسرا ضمن تکذیب کلیه اخبار و اظهارات حامیان و مدعیان طرفداری از نامبرده، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند: مشاالیه به دلیل اتهامات متعدد وارده (که به دلیل لزوم صیانت از مقام مقدم روحانیت و حفظ آبروی ایشان از بیان جزئیات آن معذوریم) در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم‌شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.

در جریان رسیدگی به پرونده وی مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزوی نفیاً‌ و اثباتاً هیچ‌گونه نقشی نداشته‌اند. بدیهی است هر کس مورد تخریب و افترا سایت‌ها و حامیان وی قرارگرفته از حد شکایت و تعقیب کیفری برخوردار می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: