کد خبر: ۷۳۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۴۱۹
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت که راه مقابله با تحریم های دشمنان مقاوم سازی اقتصاد داخلی و ارتقاء توان اقتصادی و دفاعی است.به گزارش «انتخاب»، سردار حسین نجات روز پنجشنبه در همایش مدیران و امنا هیات های رزمندگان اسلام استان البرز، افزود: رئیس جمهوری امریکا علاوه بر تغییر رفتار در جمهوری اسلامی به دنبال تغییر ساختار هم است.
امریکا یک خط تماس ارتباطی مستقیم می خواهد تا اگر دعوایی رخ داد، منجر به جنگ نشودبه گزارش خبرداغ،رییس هیات امناء هیات رزمندگان اسلام ادامه داد: این برنامه ها را در اولویت قرار داده اند تا هزینه نقض برجام را به گردن جمهوری اسلامی بیندازند تا خودشان متهم به نقض برجام نشوند.
 
وی گفت: بهانه هایی نظیر مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی را مطرح کرده اند و قصد دارند تحریم ها را از بخش هسته ای به سایر حوزه ها منتقل کنند.
 
سردار نجات اضافه کرد: امروز از ما می خواهند از محور مقاومت دفاع نکنیم، در سوریه و عراق برعلیه داعش نجنگیم و اگر ادامه دهیم شامل تحریم های جدید می شویم، شاید بعدها هم بگویند که با وجود ولایت فقیه و روحانیت در راس حکومت مشکلات مردم حل نمی شود.
 
سردار نجات افزود: مقام معظم رهبری به یک فرمول اشاره داشتند و آن فرمول اقتصاد مقاومتی است، یعنی اقتصاد کشور به قدری قدرتمند شود که تحریم روی آن اثر نداشته باشد زیرا این موضوع را در جنگ آزمودیم و موفق شدیم.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز همه سلاح های مورد نیاز خودش را تولید می کند، در حالی که سیم خار دار در جنگ نداشتیم، ولی امروز درخلیج فارس امریکا یک خط تماس ارتباطی مستقیم می خواهد تا اگر دعوایی رخ داد، منجر به جنگ نشود.
 
رییس هیات امناء هیات رزمندگان اسلام با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور چین پس از تحریم هایی که داشت، افزود: اگر ما به تولید کننده داخلی و پژوهشگر داخلی اعتماد کنیم و نگذاریم کالای قاچاق وارد شود، می توانیم گام های موثری را در اقتصاد داخلی برداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی از دیگر توطئه های امریکایی ها است که با کمک فضای مجازی برای اجرای آن در تلاش هستند.
 
سردار نجات تاکید کرد: اگر واقعیت های اسلام را به جوان ها منتقل کنیم، شیفته شده و از واقعیت های غربی متنفر می شوند.
 
وی افزود: باید به جوان امروزی گفت که زن در دین اسلام آزاد است، ولی دین اسلام مخالف تبدیل شدن زن به کالا است.
 
سردار نجات ادامه داد: بنابر بر فرمایش مقام معظم رهبری هیات های رزمندگان باید انقلابی باشند و دغدغه های نظام را بگویند.

سردار نجات تاکید کرد: دهه اول محرم تاسوعا و عاشورا، فاطمیه، شب های قدر، عید غدیر و نیمه شعبان مناسبت هایی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
آمریکا توان قاضی و ژاندارمی سایرکشورها را ندارد.
حرف های آمریکا جنایتکار، مصرف داخلی آمریکا است ونه مصرف سایر کشورها
تحریم های مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکارجدید نیست/ درمدت 38 سال است جنایت های، خیانت های وتجاوزهای خودشان ضد علیه ایران را ادامه می دهند.

تحریم های کنگره آمریکا جنایتکارجدید نیست/ درمدت 38 سال است جنایت های، خیانت های وتجاوزهای خودشان ضد علیه ایران را ادامه می دهند.

تحریم های سنای آمریکا جنایتکارجدید نیست/ درمدت 38 سال است جنایت های، خیانت های وتجاوزهای خودشان ضد علیه ایران را ادامه می دهند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
حرف سازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی می کند سازمان ملل نگران حقوق بشر درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان، بحرین، لیبی، یمن و میانماراست.
سازمان ملل درجنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش شریک است.
آمریکا وهم پیمانانش احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.
رفتارآمریکا وهم پیمانانش دراین زمینه شرم آوراست.
سازمان ملل به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
وظیفه چه کسی است که نسبت به قطع کمک مالی به سازمان ملل را اقدام نماید.
سازمان ملل به عنوان ناقض حقوق بشر نمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
پیشنهاد می کنم کمک مالی به سازمان ملل قطح کنند مگر این که آدم بشود ازظلم کردن دست بردست بردارد.
دبیرکل سازمان ملل درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیایی کند.
اگرسازمان های به اصطلاح بین المللی می خواهند به مظلومان ومسلمانان کمک کنند باید ازحمایت آمریکا وهم پیمانانش دست بردارند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل بیشترین حمایت را از آمریکا وهم پیمانانش کرد.
نباید دربرابر خیانت های نهاد های بین المللی سکوت کرد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
درپاسخ به مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکار وخیانتکار
ممنوعیت فروش هواپیما به ایران نقض برجام است
ممنوعیت فروش هواپیما به ایران نشانه دیگری از بدعهدیهای آمریکا و نقض برجام است.
ممنوعیت فروش هواپیما به ایران نشانه دیگری است که نباید به آمریکا و متحدانش دل ببندیم، جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف خود نیازی به آمریکاییها ندارد و در طول سالهایی که از انقلاب اسلامی میگذرد نیز هیچگاه غربیها به مردم ایران روی خوش نشان ندادند، بنابراین این کارشان غیرمنتظره نبود.
هم در حوزه بینالملل و هم در حوزه داخلی میتوانیم نیازهای ایران را بدون احتیاج به آمریکا تأمین کنیم، بنابراین هیچ نگرانی نداریم که آنها از اهرم فشار استفاده کنند، بنابراین اینها برای ما فشار نیست و فقط توهم آمریکاییهاست که به هیچ کجا هم نمیرسند.
این کار آمریکاییها نقض برجام است و هر روز یک کار جدید در ارتباط با جمهوری اسلامی از سوی رئیسجمهور تازه به دوران رسیده آمریکا یا مجلس آنها انجام میشود که این مسائل نشان میدهد ما نباید به آمریکا دل ببندیم و نیازی هم به آنها نداریم.
فردی که به ناحق جایزه صلح نوبل دریافت کرد و آمریکاییها میخواستند این فرد به حکومت برسد تا اهداف آنها را پیاده کند، امروز در میانمار این مسائل را ایجاد میکنند، ولی جوامع مسلمان ساکت نمینشینند و به هر طریقی از طریق مجامع بینالمللی جلوی این حکومت دیکتاتور را میگیرند.
پشت صحنه این حکومت آمریکاست و این حکومت دستپرورده آمریکاست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: