کد خبر: ۷۳۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۰
موسوی در همایش جوانان و توسعه و تعالی ایران:
نماینده مردم تهران گفت: امروز برخی دوستان به اسم حمایت از جوانان به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند. به اسم جوان‌گرایی اتفاقات دیگری می‌افتد و می‌خواهیم این روند ساختارمند باشد برای همین هم پیشنهاد می‌کنیم هر شش ماه یکبار در هیات دولت جلسه‌ای به بحث جوانان تخصیص داده شود.
آقای جهانگیری، فریاد سکوت جوانان باشید/ امروز به اسم جوان‌گرایی اتفاقات دیگری می‌افتد/ هر ۶ ماه جلسه‌ای در هیات دولت به بحث جوانان اختصاص داده شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید فرید موسوی در همایش جوانان و توسعه و تعالی ایران با اشاره به نقش جوانان، گفت:بحت توسعه برای ما حائز اهمیت است. همانطور که انقلاب سال ۵۷ برای توسعه کشور در حوزه  پیش‌رفت در اخلاق، عدالت، اقتصاد و سیاست اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه توسعه نیازمند الزاماتی است، اظهار داشت: بخشی نیازمند منابع ملموس و ناملموس و مشارکت مردم  و مدیریت کارآمد است که مشارکت و منابع را به اهداف توسعه متصل کند. وقتی از جوانان و الزامات حضور آنان صحبت می‌کنیم این موارد در جوانان وجود دارد.

موسوی اظهار داشت: جوانان یک منبع بی‌نظیر در کشور هستند که باید از آنان استفاده شود و آنها نعمت خدا‌دادی هستند که باید هدایت شوند و در  مشارکت اجتماعی که همه مردم باید حضور یابد که نقش جوانان در این مشارکت قابل توجه است. در سالهای اخیر تجربه نقش جوانان را در زمینه مشارکت شاهد بودیم و در سال ۹۲ یادمان نرفته که چه یاس و ناامیدی قبل از انتخابات وجود داشت اما این جوانان بودند که این حماسه سیاسی را بدون چشم‌داشت رقم زدند.

 وی افزود: سال ۹۶ جوانان بودند که پیام امید را در کوچه پس کوچه‌های کشور منتقل کردند و امروز شاهد تغییر سرنوشت کشور هستیم. این خودباوری جوانان بود که توانمندانه حضور پیدا کردند. در حال حاضر مدیریت کارآمد و البته چالش‌های زیادی در کشور داریم. نیاز داریم تصمیمات جسورآنه و خلاقانه در کشور اتخاذ شود. این نیروی خلاق جوانان می‌تواند در اختیار شما باشد و امروز نیاز است علاوه بر توسعه، عدالت مدیریتی در جوانان داشته باشیم.

موسوی گفت: جوان امروز می‌تواند با تکیه مبتنی بر تجربه جوان دیروز، نقش‌آفرینی کند. آقای جهانگیری    انتظار داریم فریاد سکوت جوانان باشید و ساختارمند از نیروی جوانان استفاده کنید .امروز برخی دوستان به اسم حمایت از جوانان به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند. به اسم جوان‌گرایی اتفاقات دیگری می‌افتد و می‌خواهیم این روند ساختارمند باشد برای همین هم  پیشنهاد می‌کنیم هر شش ماه یکبار در هیات  دولت جلسه‌ای به بحث جوانان تخصیص داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: