کد خبر: ۷۳۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۵
اعتراض بیگلر بیگی به اخبار انتصاب دوباره استاندار مازندران با تگ ترمیم و تغییر.
توئیت محسن بیگلر بیگی فعال سياسي و از مسئولان ستاد مركزي انتخاباتي رييس جمهور در خصوص برخي تصميمات شبهه برانگيز وزير كشور. 

به گزارش سرویس سیاسی خبرداغ؛ بیگلربیگی از فعالترین افراد ستاد انتخابات رئیس جمهور فعلی بود که در دوران انتخابات توانست با همراه ساختن و انسجام شبکه های مجازی در پیام رسان های گوناگون، بلدترین گام را در جهت همراهی مردم برای رأی به جسن روحانی بردارد. 

تلاش های شبانه روزی وی و ترغیب لحظه لحظه مردم در روز رأی گیری به اذعان غاطبه کارشناسان سیاسی و فعال رسانه از طریق به راه انداختن موج های بی امان سبب ایجاد صف های چند ساعته گشت.

بیگلربیگی در تازه ترین توئیت خود نوشت: آقای رحمانی فضلی اگر از عملکرد استاندار فعلی #مازندران راضی هستید ایشان را برای آبادانی به استان دیگری بفرستید #تغییر #ترمیم

انتصابات وزیر کشور صدای همراهان رئیس جمهوری را هم در آورد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: