کد خبر: ۷۳۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد یک دستگاه اتوبوس «اسکانیا» با گاردریل در اتوبان قم و برخورد اتوبوس «ولوو» با پراید در محور مشهد با ۴ کشته و زخمی خبر داد.
برخورد اتوبوس «اسکانیا» با گاردریل بدون تلفاتبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها،رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد یک دستگاه اتوبوس «اسکانیا» با گاردریل در اتوبان قم و برخورد اتوبوس «ولوو» با پراید در محور مشهد با ۴ کشته و زخمی خبر داد.
 
سرهنگ نادر رحمانی از برخورد یک دستگاه اتوبوس «اسکانیا» حامل ٤٣ سرنشین با گاردریل خبر داد.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این حادثه حوالی ساعت ٧ در کیلومتر ٢٨ آزادراه تهران - قم رخ داد.
 
وی اظهار داشت: اتوبوس مذکور با ٤٣ سرنشین از تهران به سمت نطنز در حال حرکت بود که بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر منحرف و پس از برخورد با گاردریل، لاستیک سمت راننده دچار ترکیدگی شد.
 
به گفته رحمانی این حادثه خوشبختانه کشته و زخمی نداشته است.

همچنین رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد اتوبوس «ولوو» با پراید در کیلومتر 30 محور مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه یک تن کشته و ٣ تن زخمی داشته است.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: این حادثه حوالی ساعت ١٥ رخ داده و در پی آن سواری پژو پارس به دلیل گردش ناگهانی با اتوبوس برخورد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: