کد خبر: ۷۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۸۷۴
مصرف اغلب لبنیات و مخصوصاً شیر پاستوریزه موجود در بازار برای افراد سرد‌مزاج آن هم در صبحگاه، مضر و خطرناک است.
نوشیدن شیر در این مواقع ممنوع !یک پژوهشگر طب سنتی گفت: شیر را چه محلی و چه پاستوریزه ناشتا نخورید زیرا تولید سردی می‌کند و مخصوصاً اول صبح برای کودکان تهوع‌آور است.

به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین، محمدمهدی شیرمحمدی، پژوهشگر طب سنتی درباره خوردن شیر در اول صبح و به صورت ناشتا گفت: مصرف اغلب لبنیات(dairy) و مخصوصاً شیر پاستوریزه موجود در بازار برای افراد سرد‌مزاج آن هم در صبحگاه، مضر و خطرناک است.

وی ادامه داد: توصیه می شود شیر محلی تهیه کنید و حتما قبل از مصرف آنرا بجوشانید؛ شیر را چه محلی و چه پاستوریزه ناشتا نخورید چون تولید سردی می‌کند و مخصوصاً اول صبح برای کودکان تهوع‌آور است. همچنین تهوع بسیاری از کودکان در مدرسه ناشی از شیر است.

با این حال، شیر فواید بسیاری دارد بنابراین پیشنهاد می شود شیر را مخصوصاً صبحها و ناشتا، اینگونه مصرف کنید تا سردی آن گرفته شود:

1- حتماً شیر گرم باشد.
2- به هر لیوان شیر یک قاشق غذاخوری گلاب اضافه کنید.
3- شیر را با یکی از این اقلام مصرف کنید: خرما، شیره انگور، شیره خرما، عسل.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: