کد خبر: ۷۳۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۸
روزبه چشمي كه پس از بازگشت به ميادين در هفته‌هاي گذشته چه در تيم استقلال و چه در تركيب تيم ملي تقريباً در همه بازي‌ها حضور داشت درباره شرايط تيمش پيش از بازي با پارس جنوبي جم حرف زد.
خدا كند بدشانسی‌ها دست از سر استقلال بردارد!به گزارش خبرداغ ، روزبه چشمي كه پس از بازگشت به ميادين در هفته‌هاي گذشته چه در تيم استقلال و چه در تركيب تيم ملي تقريباً در همه بازي‌ها حضور داشت درباره شرايط تيمش پيش از بازي با پارس جنوبي جم حرف زد.

 

گفت و گو با  روزبه چشمی را در ادامه می‌خوانید:

 

* بازي با پارس جنوبي را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

اول بايد بگويم به دليل برگزاري بازي با گل‌گهر روي چمن مصنوعي تيم نتوانست بازي هميشگي‌‌اش را انجام بدهد. اين جمعه هم بايد به مصاف پارس جنوبي برويم. ما قبل از فصل هم با آنها ديدار كرديم ولي اين تيم با آن تيم تفاوت‌هاي زيادي كرده است.

 

* پيش‌بيني‌ات چيست؟

قطعاً بازي سختي داريم. آنها هم مي‌خواهند بالاي جدول بمانند و هم احتمالاً باخت‌شان در ارمنستان را جبران كنند. البته ما هم فقط براي برد به ميدان مي‌رويم.

 

* فكر مي‌كني استقلال اين هفته از شرايط بدي كه گرفتارش شده رهايي پيدا مي‌كند؟

همه اعضاي تيم از كادر فني گرفته تا مسئولان باشگاه دست به دست هم داده‌اند تا استقلال را از اين وضعيت دور كنند. تيم ما از جوان‌هاي با انگيزه و بزرگترهاي باتجربه تشكيل شده و پتانسيل بالايي براي موفقيت دارد.

 

* مي‌توان به اين تيم اميد داشت كه در اين فصل جام به دست بياورد؟

ما در هر دو جام مدعي هستيم. بايد امتيازات را از حالا جمع كنيم تا آخر فصل به مشكل برنخوريم. ضمن اينكه در جام‌ حذفي هم به چيزي غير از جام قهرماني فكر نمي‌كنيم. اميدوارم بدشانسي‌ها دست از سر تيم‌مان بردارد. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: