کد خبر: ۷۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۶۲
رئیس جمهوری سوریه گفت: سوریه به رغم جنگ تروریستی، نظامی، اقتصادی و رسانه ای هفت ساله، با قدم های استوار به سوی پیروزی در حرکت است.
اسد: سوریه با قدم‌های استوار به سوی پیروزی می‌رود
به گزارش خبرداغ ، بشار اسد در دیدار با شرکت کنندگان در «همایش بین المللی همبستگی با کارگران و ملت سوریه» افزود: سوریه با فداکاری ارتش، پایداری ملت و پشتیبانی کشورهای دوست با گام های استوار به سوی پیروزی حرکت می کند.

وی در این دیدار بر اهمیت نقش سازمان های اجتماعی و مردم نهاد در آگاهی بخشی و هشدار دهی از خطرات تروریسم به ویژه برای کشورهایی که از آن پشتیبانی کرده اند، تاکید کرد.

بشار اسد همچنین از آثار منفی تحریم های اقتصادی غیرقانونی و غیراخلاقی و غیر انسانی برخی کشورها که به دنبال تحمیل خواسته های خود بر ملت های مستقل و حاکمیت آنها هستند، هشدار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، شرکت کنندگان در این همایش که از کشورهای مختلف در این همایش شرکت کرده اند، بر همبستگی کارگران و ملت های خود با دولت و مردم سوریه در مبارزه با تروریسم و محاصره اقتصادی تاکید کردند.

آن ها اعلام کردند که جنگ سوریه با تروریسم نقطه عطفی در تاریخ انسانیت به شمار می رود و برای منطقه و جهان بسیار مهم است.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
هم معاون وزیر خارجه کویته غلط می کند هم آل سعود!
هم معاون وزیر خارجه کویته غلط می کند هم نتانیاهو!
هم معاون وزیر خارجه کویته غلط می کند هم مردم نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت کویت!.
معاون وزیر خارجه کویت سگ هار آمریکا درمنطقه است.
معاون وزیر خارجه کویت سگ وحشی آل سعود درمنطقه است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
آمریکا جنایتکار چقدر برای تسلیحات جنگی مخالفان سوریه هزینه کرده است؟

15:31 ::
1396/6/22


آمریکا جنایتکارتا کنون بیش از 2 میلیارد دلار برای خرید تسلیحات گروههای مخالف سوریه هزینه کرده است.

به گزارش کارکنان مرکز تحقیقات جرایم سازمان یافته در آمریکا و تحقیقات برخی از روزنامه نگاران، وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بیش از 2 میلیارد دلار برای خرید تسلیحات برای گروه های مخالف سوریه هزینه کرده است.
بر اساس این گزارش، پنتاگون این تسحیلات را به نیروهای ائتلاف و "نیروهای دموکراتیک سوریه" (SDS)، و دیگر گروه های شورشی مبارزه با نیروهای سوریه ارسال نموده است. از آنجا که در کشورهای بالکان و اروپایی قادر به تولید این میزان زیاد اسلحه نبودند، وزارت دفاع ایالات متحده با پیمانکاران جدید، به ویژه در قزاقستان، گرجستان و اوکراین برای تولید و ارسال اسلحه مذاکره نموده است. روزنامه نگاران بر اساس تحقیقات خود، اظهارات رسمی، نامه های الکترونیکی که در اختیار آنها بود، و نیز مصاحبه با منابع در سازه های مختلف این موضوع را تایید نموده اند.
همانطور که در گزارش آمده است، خرید اسلحه در سپتامبر 2015 تحت مدیریت باراک اوباما آغاز شد. تا ماه می سال 2017، پنتاگون تنها بیش از 700 میلیون $ هزینه خرید ماشین آلات، راکت، خمپاره و مهمات نمود.
در واقع پنتاگون در نظر دارد، خرید سلاح برای متحدان در سوریه را به میزان 2.2 میلیارد $ برساند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
حامیان اصلی داعش را بشناسید.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت آمریکا جنایتکاردر مرز با سوریه را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت کشورهای اروپایی جنایتکاردرمرز با سوریه را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت حمایت کشورهای عربی جنایتکاردر مرز با سوریه را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی جنایتکاردرمرز با سوریه را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت ترکیه جنایتکاردر مرز با سوریه را ناکام گذاشت

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشرخیانتکاردر مرز با سوریه را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکار در مرز با سوریه را ناکام گذاشت.

بسیج مردمی عراق حمله گسترده داعش مورد حمایت نمایند گان مجلس آمریکا جنایتکاردر مرز با سوریه را ناکام گذاشت.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
واین درحالی است که مجلس نمایند گان آمریکا هیچ اعتراضی به این جنایات قتل عام و نسل کشی مظلومان ومسلمانان درسوریه، عراق، افغانستان، یمن و میانمار توسط آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند ونمایند گان مجلس آمریکا جنایتکارتاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
کسی که دشمن ایران است جایگاهی درمنطقه خاورمیانه ندارد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
وظیفه چه کسی است که نسبت به قطع کمک مالی به سازمان ملل را اقدام نماید.
سازمان ملل به عنوان ناقض حقوق بشر نمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
پیشنهاد می کنم کمک مالی به سازمان ملل قطح کنند مگر این که آدم بشود ازظلم کردن دست بردست بردارد.
دبیرکل سازمان ملل درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیایی کند.
اگرسازمان های به اصطلاح بین المللی می خواهند به مظلومان ومسلمانان کمک کنند باید ازحمایت آمریکا وهم پیمانانش دست بردارند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل بیشترین حمایت را از آمریکا وهم پیمانانش کرد.
نباید دربرابر خیانت های نهاد های بین المللی سکوت کرد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
حرف سازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی می کند سازمان ملل نگران حقوق بشر درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان، بحرین، لیبی، یمن و میانماراست.
سازمان ملل درجنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش شریک است.
آمریکا وهم پیمانانش احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.
رفتارآمریکا وهم پیمانانش دراین زمینه شرم آوراست.
سازمان ملل به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
وظیفه چه کسی است که نسبت به قطع کمک مالی به سازمان ملل را اقدام نماید.
سازمان ملل به عنوان ناقض حقوق بشر نمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
پیشنهاد می کنم کمک مالی به سازمان ملل قطح کنند مگر این که آدم بشود ازظلم کردن دست بردست بردارد.
دبیرکل سازمان ملل درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیایی کند.
اگرسازمان های به اصطلاح بین المللی می خواهند به مظلومان ومسلمانان کمک کنند باید ازحمایت آمریکا وهم پیمانانش دست بردارند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل بیشترین حمایت را از آمریکا وهم پیمانانش کرد.
نباید دربرابر خیانت های نهاد های بین المللی سکوت کرد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
دیوانه هرکاری می نواند انجام انجام دهد/ مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، میانمار و...

حقوق بشر قربانی معیارهای دوگانه/ کمیته بینالمللی رسیدگی به اوضاع سوریه جانبدارانه عمل میکند
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

حقوق بشر سلاحی است که هنگام آزادی مناطق تحت اشغال داعش بر اساس معیارهای دوگانه با قدرت عمل میکند اما اگر موضوع کشتار اقلیت مسلمان میانمار مطرح باشد، همین سلاح کُند و زنگ زده میشود.
حقوق بشر سلاحی است که هنگام آزادی مناطق تحت اشغال داعش حتی بر اساس معیارهای دوگانه با قدرت عمل می کند اما زمانی که موضوع به کشتار اقلیت مسلمان روهینگا به دست دولت میانمار مربوط می شود، همین سلاح کُند و زنگ زده عمل می کند.
عملکرد دوگانه کمیته بین المللی رسیدگی به اوضاع سوریه
شورای امنیت سازمان ملل امروز در حالی گزارش کمیته مستقل تحقیق بین المللی در ارتباط با سوریه را مورد بررسی قرار می دهد که آنچه بیش از همه در این خصوص جلب توجه می کند، شخصیت مشاور نظامی این کمیته در تهیه گزارشی است که انتظار می رود پیش از هرچیزی در این گزارش بر موضوع حقوق بشر متمرکز بوده و بی طرفانه عمل کند.
مارک جارلاسکو مشاور نظامی این کمیته مستقل است که مدتی کارمند بلندپایه اطلاعاتی پنتاگون بوده و مسئولیت تعیین برخی حملات نظامی در عراق و صربستان را برعهده داشت.
در جریان تلاش برای سربه نیست کردن علی المجید معروف به علی شیمیایی پسرعموی صدام، جارلاسکو مسئول پرتاب دو بمب 500 تنی به منزلی بود که گفته می شود المجید در آن حضور داشت اما در آن حمله فقط تعدادی غیرنظامی جان باختند و همین شکست موجب شد او دو هفته پس از حمله مزبور استعفا دهد.
در پی سرو صدایی که در سپتامبر 2014 در خصوص اقدام جارلاسکو به جمع آوی برخی یادگاری های مربوط به دوران نازی ها در آلمان به پا شد و انتقاد زیادی از او را به دنبال داشت، سازمان هیومن رایتس به بررسی فعالیت او پرداخته و اعلام کرد همین انتقادها موجب شد وی در نهایت از این سازمان استعفا دهد.
در حالی که از هرگونه توضیح در این خصوص خودداری کرد یکی از دوستان نزدیکش در این باره گفت که جارلاسکو درواقع از کارش اخراج شد.
نکته قابل توجه اینکه در مورد حمله هواپیماهای ائتلاف بین المللی به مسجد عمربن الخطاب در گزارش جارلاسکو تلاش شد این حمله توجیه شود بدون اینکه اظهارات مسئولان دولت سوریه و یا وزارت دفاع روسیه و نیز هرطرف دیگری در خصوص این ادعا لحاظ شود.
توجیه حملات آمریکا علیه غیرنظامیان و مجرم دانستن سوریه و متحدانش
نتیجه ای که این گزارش به آن رسیده است، اینکه آمریکا باید در مورد حملات هوایی محتاطانه عمل کند تا از قربانی شدن غیرنظامیان جلوگیری شود اما نتیجه آن در مورد حملات ادعایی دولت سوریه و متحدانش این است که تمام این حملات جنایت جنگی است.
این کمیته مواردی را در مورد سوریه ذکر کرده است که هیچ کس از آن اطلاعی ندارد و با وجود نبود دلایل کافی در گزارش های خود تاکید دارد این دولت سوریه بود که خان شیخون را با گاز ساردین هدف حمله قرار داد؛ نتیجه ای که برگرفته از مواضع دولت آمریکا و متحدانش است.
از سوی دیگر در مورد حملات هوایی آمریکا به الرقه که موجب جان باختن دهها غیرنظامی شد، این کمیته هیچ دلیل و مدرکی ارائه نکرد تا جایی که باید پرسید چگونه همین کمیته که در یک گزارش کامل و جداگانه توانست جنایت داعش علیه ایزدی ها در عراق را مستند کند، از مستند کردن تنها یکی از جنایت های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا ناتوان ماند؟
همچنین این کمیته در یکی از گزارش های خود به حمله هوایی در محله المنصوره اشاره دارد که پناهگاه آورگان بود و در جریان آن دست کم 200 نفر جان باختند، بدون اینکه این حمله را جنایت جنگی اعلام کند.
همین کمیته در گزارشی دیگر از خدمت سربازی در سوریه تحت عنوان سربازگیری اجباری یاد می کند حال آنکه بر اساس قانون اساسی سوریه هیچ موردی وجود ندارد که به موجب آن وظیفه سربازی ممنوع باشد در نتیجه سربازی در سوریه را به هیچ وجه نمی توان جرم یا نقض قانون برشمرد.
همچنین این کمیته در یک گزارش خود به اسارت 15 کودک در پی انفجار الراشدین اشاره کرده است حال آنکه تمام گزارش های مربوط به این موضوع به اسارت دست کم 120 نفر از جمله تعداد زیادی کودک اشاره دارند اما این کمیته بر سرنوشت این کودکان و جنایتی که در حق آنان شده است سرپوش گذاشته و در مورد آن هیچ توضیحی نداده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
زیربار زورگویی آمریکا جنایتکار وخیانتکارنخواهیم رفت.
آمریکا جنایتکارسرخط تروریسم درجهان است.
جنایت های چند کشورجنایتکار درمنطقه وجهان با حمایت آمریکا جنایتکارانجام می شود.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا جنایتکار وخیانتکارازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوری، شورشیان سوریه، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان کمک وحمایت همه جانبه می کند. آمریکا جنایتکار خیانتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
ادهاهای آمریکا درباره دفاع حقوق بشر و مبارزه با تروریسم یک دروغ بزرگ است. ادعاهای درباره کره شمالی بی پایه و بی اساس است.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیا است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت گفت وگو سیاسی ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
قتل عام ونسل کشی مظلومان ومسلمانان میانمار، اجرای قانون جنگل بود/ ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: