کد خبر: ۷۳۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۵۲۷
علیرضا بیرانوند این روزها مشهورترین گلر فوتبال ایران است.
به گزارش خبرداغ ، بیرانوند که در 26 سالگی تبدیل به گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس شده این مسیر را با سختی های فراوانی طی کرده است.

 

روزهای اولی که به تهران آمده بود شرایط دشواری داشت در شرایطی که تنها 15 سال سن داشت. بیرانوند درباره آن دوران می گوید: من سال 86 به تهران آمدم؛ یعنی وقتی که 15 سالم بود. آن اوایل که به تهران آمدم پدر و مادرم اصلا از من خبری نداشتند. من تمام مواقعی که داشتم کار می کردم خانواده ام فکر می کردند هنوز خانه عمه ام هستم. آنها نمی دانستند دارم کار می کنم. دارم رفتگری می کنم.

 

بیرانوند می گوید: یک بار وقتی در کارواش کار می کردم یکی از اقوام من را دید و رفت به پدرم گفت شما واقعا فکر می کنید پسرتان دارد فوتبال بازی می کند؟ پسر شما دارد در تهران کار می کند. بعد پدرم خیلی ناراحت به من زنگ زد و پرسید چرا؟ گفتم:مجبورم! چون جای خواب ندارم. باز هم گفت برو خانه عمه. گفتم نمی شود. خودم اذیت می شوم. پدرم واقعا خبر نداشت. اگر خبر داشت شاید اصلا نمی گذاشت من فوتبال بازی کنم و به هر طریقی بود به تهران می آمد تا مرا ببرد. تا اینکه شکر خدا باشگاه نفت کم کم به من یک نمازخانه داد تا آنجا بخوابم. بعد می رفتم در رختکن می خوابیم و بعد از آن هم یک سوییت در اختیار من گذاشتند که 8 نفر همزمان در آن حضور داشتند.

 

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: