کد خبر: ۷۳۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۳۹۶
طارمی دقیقه 3 + 90 گل سوم پرسپولیس محسوب می شد، گلی که باعث شد صعود سرخ های پایتخت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شیرین تر و مقتدرانه تر شود.
مهدی طارمی دیشب چه رکوردی زد؟ /بالاتر از همه ایرانی ها !
به گزارش خبرداغ،طارمی دقیقه 3 + 90 گل سوم پرسپولیس محسوب می شد، گلی که باعث شد صعود سرخ های پایتخت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شیرین تر و مقتدرانه تر شود.

جام جم نوشت: طارمی با وجود گلزنی در بازی با الاهلی، نتوانست به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برگردد و با یک گل اختلاف، پشت سر هالک برزیلی قرار دارد. با این وجود، پنالتی او در دقایق پایانی، باعث شد صاحب رکورد مهمی در فوتبال ایران شود. تا به حال هیچ بازیکنی در فوتبال ایران نتوانسته بود در لیگ قهرمانان آسیا هفت گل بزند و با برترین گلزنان آسیا برای آقای گلی رقابت کند.

طارمی با گلی که در بازی امشب زد، علاوه بر پایان انتظار ۳۸۰ دقیقه‌ای برای گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا توانست علاوه بر بازیکنان ایرانی از لوسیانو پریرا هم عبور کند و صاحب رکوردی شود که پیش از این، هیچکدام بازیکنان ایرانی و حتی خارجی‌های حاضر در باشگاه‌های ایرانی لیگ قهرمانان به آن نرسیده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
البته نیمی از گل های اواز روی نقطه پنالتی بوده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: